Společnost


Infinite Styles Services Co., Ltd

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81190Zadrženy baliček

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2025, před 3 dny

Kateřina Šedivá

Znění stížnosti

V Prahe mi byl zadrženy baliček a nevim co mam dělat.


Požadované řešení

Ráda bych věděla proč můj baliček byl zadržel a zda vůbec dorazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2025 11:15, před 8 hodinami

Veškeré zboží, které vstupuje na území Evropské Unie, podléhá celnímu řízení. Pokud celní řízení provedl dovozce, je zásilka po příchodu do ČR rovnou doručena adresátovi. V opačném případě je možné udělit České poště plnou moc prostřednictvím webového formuláře na www.postaonline.cz/celni-rizeni. Bez udělení plné moci bude ČP provádět kromě zastupování v celním řízení i celní řízení vlastním jménem na vlastní účet.

Zásilka může být zadržena i v případě, kdy ČP nemá k dispozici údaje a doklady nutné k podání celního prohlášení a k následnému propuštění do volného oběhu. Tato zásilka je na základě rozhodnutí celního úřadu uložena do dočasného skladu ČP a je-li potřeba cokoliv doplnit nebo upřesnit, tak je adresát vyzván k předložení požadovaných dokladů pro celní řízení a k udělení plné moci k zastoupení v celním řízení.

Informace o průběhu celního odbavení zásilky lze získat na zákaznické lince
České pošty +420 210 123 456. Telefonní kontakt funguje ve všední dny od 8:00 do 18:00 hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.