Počet nahlášených stížností: | 650 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 12.3.2022 jsem podepsal smlouvu s tmobile a prodejce předal mobil nějakému romovi, který za něj zaplatil asi 10000. Tvrdili mi opakovaně, že nic platit nebudu a nějakou dobu mě prodejce přesvědčoval až jsem podepsal. Nyní po mě tmobile požaduje částku asi 26 tisíc i vzhledem k tomu, že neměli moji adresu a tvrdili, že vyučtování bude chodit na nějaký mail.
Mobil plus tv
Zastavení exekuce
|
Tweet |
V tomto případě si nejsme jisti, o co se ve stížnosti jedná.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží či služby, které si od společnosti prokazatelně objednal.
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že za mobil platit nebude, měla by být informace pravdivá a po spotřebiteli by neměli být požadovány finanční prostředky.
O vzniklé situaci je vhodné informovat přímo danou společnost.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.