Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:571
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:80
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#81216Kurýr hodil balík na náhodnou adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2025, před 2 dny

Marek Diviš

Znění stížnosti

Kurýr hodil můj balík do nějaké schránky na úplně cizí adrese a až po týdnu jsem si všiml v aplikaci že můj balík byl doručen, do té doby mi nikdo nevolal ani nepsal. Tak jsem to asi měsíc řešil přes e-mail poslal jsem všechny důkazy - fotku schránky do které by se balík nemohl vlézt, fotku objednávky kde jsem měl správně adresu, telefon atd. takže chyba byla jenom a pouze na jejich straně a pak ticho a od té doby mě tahle ***** společnost ignoruje a není schopná to řešit, takže si něco objednám, *** to hodí na první adresu co mu vyjede na GPS, odškrtne si doručeno a já jsem jen tak zaplatil 600,-...


Produkt

Kurýr bez mozku


Požadované řešení

Vraťte mi prachy a odpovídejte na e-maily


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2025 13:31, před 6 hodinami

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.