Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
a)opakovaně zmatečné a nepřesné informace ze strany UPC (viz monitorované rozhovory)
b)volání 4 lidí z UPC, kteří řeší stejné věci a výsledek 0 (nutno opakovat stejné věci 4 lidem s nulovým efektem)
c)nepředávání zákaznických informací v rámci UPC( požadavky a domluvy nefungují)
d)neprofesionální přístup techniků při instalaci (na domluvený termín dorazil bez vybavení a neinformován, nutné opakování termínu)
e) internet 100+ má download pouze ca. 20 Mb/sec. (WiFi ca 2,5 m)
SVJ Machovcova 1275/16, Praha 4 - celková páteřní síť + balíček 100+Klasik v bytě 19
Odstoupení od smlouvy (viz. uvedené číslo)
Vysvětlení neprofesionálního přístupu
Stažení služby v celém domě a ukončení smlouvy
|
Tweet |
Pokud je cokoli sjednáváno po telefonu, doporučujeme pořizovat si záznam, stejně jako je má k dispozici poskytovatel služeb. Spotřebitel by mohl žádat telefonickou nahrávku, ale není povinností společnosti, aby ji poskytla. Obsah hovorů bez nich není průkazný, tudíž se velmi těžko prokazuje pochybení operátora. Případně doporučujeme komunikovat písemně. V tomto případě, pokud by se prokázalo pochybení a příslib operátora, odpovídal by za škodu, kterou chybně poskytnutou informací způsobil.
Služba musí být poskytována řádně podle smlouvy. Pokud službu nelze využívat z důvodů na straně poskytovatele, doporučujeme spotřebiteli uplatnit písemně reklamaci služby a požadovat slevu z její ceny, popřípadě odstoupení od smlouvy. Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy při změně podstatných náležitostí smlouvy. To znamená, že při změně obchodních podmínek, které vedou ke zhoršení postavení zákazníka, má spotřebitel nárok na ukončení smlouvy dle § 63 odst. 6 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Tuto smlouvu může ukončit bez sankce ke dni nabytí účinnosti změny obchodních podmínek. V takovém případě doporučujeme písemně zaslat společnosti ukončení smlouvy, nejlépe doporučeně a s dodejkou.
Smlouvu je možné ukončit také písemným odstoupením dle všeobecných obchodních podmínek, ale pouze v případě, že zákazníkovi neoprávněně nedodává podnikatel službu déle než 30 dní.
Nedílnou součástí uzavřené smlouvy s UPC jsou i všeobecné obchodní podmínky. Dle bodu 2.8. všeobecných obchodních podmínek platí, že výpověď musí mít písemnou formu. Písemnou formou se podle téhož myslí podepsaný dopis zaslaný prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb". Platně je službu vypovězena až zasláním písemné výpovědi.
Pokud byla smlouva uzavřena na dobu neurčitou, může ji zákazník vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co bude společnosti doručena výpověď smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.