Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:574
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:83
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 73 stížnostech.

#81239Stížnost na doručujicí osobu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2025, před 10 dny

Hana Benčová

Znění stížnosti

Dobrý den dne 14.3.2025 nám měl být doručen balíček č. *** na adresu Som Elektro v Břidličné ale doručujicí osoba balíček ne doručila na ani nezavolá. Balíček rovnou odložil do Rýmařova . Podle není poprvé stalo se to již po druhé co dohledávání balíček doručování vaší společnosti. Bohužel někdy není jiná možnost než přes vaši společnost je ti z vaší strany neprofesionální. Benčová Hana


Požadované řešení

Očekávám z vaší strany lepší sluzby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 12:18, před 5 dny

Spotřebitel neoznačil řádně subjekt stížnosti, avšak s ohledem na tvar čísla balíčku a jméno výdejního místa se domníváme, že se v daném případě jedná o společnost Zásilkovna s.r.o. Stížnost jsme na ni proto přeřadili.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2025 13:24, před 5 dny

Dobrý den, paní Benčová, k přesměrování zásilky došlo pravděpodobně z důvodu, že mělo původní výdejní místo plnou kapacitu. V takovém případě zásilku raději uložíme do jiného výdejního místa v okolí, abyste si ji mohla co nejdříve vyzvednout. Jedná se o běžný postup, který je v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.