Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#8124Lživé údaje o cenách na intenetu, navýšení úvěru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2015, před 9 lety

Martin Beck

Znění stížnosti

Zasílám odkaz na Subaru legacy, které jsem si vyhlédl na jejich stránkách:
http://www.aaaauto.cz/cz/subaru-legacy/car.html?id=98125012#make=114&model=229&body=C

Dle stánek je prodení cena 130000 Kč při platbě v hotovosti, 83000 Kč při úvěru. Samozřejmě to neplatí. Když jsme na to včera narazili, tak mi řekli, že s tou akcí to není tak jednoduché, a že mi to vysvětlí paní na úvěrovém. Ta se ani slovem nezmínila a úvěr ihned začala počítat ze 130000.
Druhou věcí byla výše úvěru. Na uváděných 130000 mi dali "krásnou" nabídku za 20000 Kč předem a splátka 4000 měsíčně po dobu 6ti let. Což je ve výsledku 308000 Kč. Nehledě na to, že paní/slečna se mnou jednala jako s nějvětším odpadkem. Byl jsem zde sice pozdě večer (od 20:00 do cca 22:00), nicméně aby na mě někdo štěkal, tak to nemám zapotřebí.


Produkt

Subaru Legacy, RV2004


Požadované řešení

Pokud máte X stovek tisíc navíc, tak vřele "doporučuji"...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2015 16:00, před 9 lety

Prodávající je povinen informovat spotřebitele o ceně prodávaného zboží. Dle § 12 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele nesmí informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká ve skutečnosti je. Pokud prodávající poruší tuto svou povinnost, může mu být udělena pokuta za správní delikt do výše 5 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2015 17:22, před 9 lety

Vážený pane Becku,
děkuji Vám za Váš podnět a dovolte, abych Vám odpověděl. Potíž s financováním vyvstala v okamžiku, kdy téměř všechny oslovené úvěrové společnosti odmítli financovat pro Vás vůz. Důvody jsou jejich interní věc, většinou vycházejí z historie klienta v registrech. S přísnějšími podmínkami financování a s výhradou nakonec přistoupila k návrhu jediná z oslovených společností. Pokud jste měl pocit, že s Vámi slečna na úvěrovém oddělení nejednala adekvátně, jménem společnosti se Vám omlouvám. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2015 19:06, před 9 lety


Martin Beck

Dobrý den pane Tokáči

Co se týče chování slečny, to dokáži pochopit. Bylo pozdě večer, předpokládám, že toho měla plné kecky, nehledě na to, že projela několik možností. Na druhou stranu, i přesto si jako potenciální klient představuji poněkud jiný přístup. Ječet na mě, že jsme paní neřekl vše, opravdu nemám zapotřebí. Jistě chápete, že x záznamů v registrech o splátkách ( podotýkám, že vše platím řádně a včas), do kterých je prakticky nemožné se soukromě dostat, nemůžu evidovat. To, že úvěr není schválený také není Vaše chyba. Chápu, že to "prostě neprošlo"
Nicméně v tomto případě řeším to, že na stránkách jasně uvádíte cenu automobilu při úvěrech cca 85000 Kč. Tato cena nebyla bez jakéhokoli vysvětlení z Vaší strany dodržena, nehledě na absolutně přemrštěné podmínky úvěru.

Dále musím podotknout, že jsem nedostal kopie podepsaných úvěrových žádostí. Druhý den při vrácení zálohy jsem je požadoval, nicméně paní mi řekla, že žádosti již kamsi odeslala, a že se mám obrátit na úvěrové společnosti. Kontaktoval jsem tedy firmu Essox, nicméně tam mi bylo řečeno, že tyto žádosti neevidují, a že se mám obrátit zpátky na Vaši firmu. Volal jsem tedy na Vaši infolinku, kde mi paní sdělila, že mou žádost o kopie mnou podepsaných smluv zašle na pobočku do Českých Budějovic, a že druhý den mě budete kontaktovat. Nemusím jistě podotýkat, že se mi od té doby nikdo neozval.

Mám li být upřímný, kontaktoval jsem soukromě jednu z úvěrových společností a úvěr byl schválen. Nebudu lhát, nešlo to zcela hladce, ale paní se mi věnovala a našli jsme řešení. Takovýto přístup bych si představoval i z Vaší strany. Jistě pochopíte, že v současné době jsem již automobil zakoupil u konkurence.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2015 09:20, před 9 lety

Vážený pane Becku,
cena pro financování platí pro vybrané produkty u našich partnerů (jak je na webu uvedeno) , poskytuje se celkem běžně. Náš zájem byl stejný jako Váš - domluvit se na prodeji vozu. Pro rizikovost obchodu však úvěrové společnosti přitvrdily ve svých podmínkách a požadovaly vyšší úročení.
Jsem rád, že jste nakonec vůz sehnal a našli jste řešení s úvěrováním. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2015 18:34, před 9 lety


Martin Beck

Dobrý den

Zde vůbec ale nejde o úroky. Jde o to, že na webu napíšete, že při úvěru je cena vozu 85000, ale reálně bez jekéhokoli vysvětlení rovnou počítáte úvěr ze 130000. Já vůbec úroky neřeším, řeším pouze to, že zákazníka nalákáte na lživou nabídku, nic víc, nic míň.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2015 11:22, před 9 lety

Dobrý den,
děkujeme za Váš názor, s kterým se však neztotožňujeme. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2015 10:02, před 9 lety


Martin Beck

Hodnocení:

Komentář: Co na to říci... Přečtěte si celou story... 10 popsaných problémů, a vysvětlení, že za všechno vlastně může nedůvěryhodný klient... a podvodníci mohou v klidu dále prodávat.