Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81242Ujetí ze zastávky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2025, před měsícem

Marie Konečná

Znění stížnosti

Dnes měl jet autobus ze zastávky Karviná, obchodní dům v 18:38 směr na Havířov a měl zpoždění a přijel cca 40. Z důvodu nepříznivého počasí jsme stáli schovaní v zastávce. Když jsme dobíhali na autobus, byli jsme jíž u dveří, řidič zavřel dveře a odjel. Jelikož další autobus jede až po 45 minutách, vážně není příjemné v dešti a sněžení takový čas čekat.


Požadované řešení

Z důvodu nepříznivého počasí jsem musela využít službu Bolt, kterou žádám proplatit.
V příloze posílám paragon z jízdy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 12:42, před měsícem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.