Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes měl jet autobus ze zastávky Karviná, obchodní dům v 18:38 směr na Havířov a měl zpoždění a přijel cca 40. Z důvodu nepříznivého počasí jsme stáli schovaní v zastávce. Když jsme dobíhali na autobus, byli jsme jíž u dveří, řidič zavřel dveře a odjel. Jelikož další autobus jede až po 45 minutách, vážně není příjemné v dešti a sněžení takový čas čekat.
Z důvodu nepříznivého počasí jsem musela využít službu Bolt, kterou žádám proplatit.
V příloze posílám paragon z jízdy.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.