Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81245Nezastavení autobusu na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2025, před 6 dny

Bohumír Pavelek

Znění stížnosti

Včera. 14.3.25, nezastavil spoj 413 v 17:09 hod. na zastávce Bludovice,pod kopcem, a projel ve směru zastávka Podlesí,Těšínská. Jelikož pršelo, stál jsem na přilehlé zastřešené budce u zastávky, a když autobus shora z kopce přijížděl, přišel jsem k zastávce. Autobus nicméně bez zastavení projel kolem. Navíc i bylo přibližně 15 sekund před 10:09 hod. Zasílám stížnost, jelikož se mi toto porušení povinnosti řidiče zastavit na této zastávce přihodilo již vícekrát, a to i u spoje 402.


Požadované řešení

Potrestání konkrétního řidiče, který nikoli přehlédnutím, ale evidentně záměrně nesplnil pracovní povinnost zastavit na zastávce (která není na znamení), poněvadž mne na zastávce evidentně musel vidět čekat. Do budoucna by bylo vhodné instruovat řidiče, nechť na této zastávce Bludovice,pod kopcem (ve směru město) vyhodnocují, zda v přilehlé zastřešené budce u zastávky stojí lidé, a pokud ano, že musejí vždy! zastavit. Problémem totiž je, že se budka nachází pár metrů od zastávky, a řidič se zlou vůlí, anebo i nepozorný, může vlastně kdykoli při oprávněné stížnosti lživě argumentovat, že na zastávce nikoho neviděl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 12:45, před 2 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.