Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Včera. 14.3.25, nezastavil spoj 413 v 17:09 hod. na zastávce Bludovice,pod kopcem, a projel ve směru zastávka Podlesí,Těšínská. Jelikož pršelo, stál jsem na přilehlé zastřešené budce u zastávky, a když autobus shora z kopce přijížděl, přišel jsem k zastávce. Autobus nicméně bez zastavení projel kolem. Navíc i bylo přibližně 15 sekund před 10:09 hod. Zasílám stížnost, jelikož se mi toto porušení povinnosti řidiče zastavit na této zastávce přihodilo již vícekrát, a to i u spoje 402.
Potrestání konkrétního řidiče, který nikoli přehlédnutím, ale evidentně záměrně nesplnil pracovní povinnost zastavit na zastávce (která není na znamení), poněvadž mne na zastávce evidentně musel vidět čekat. Do budoucna by bylo vhodné instruovat řidiče, nechť na této zastávce Bludovice,pod kopcem (ve směru město) vyhodnocují, zda v přilehlé zastřešené budce u zastávky stojí lidé, a pokud ano, že musejí vždy! zastavit. Problémem totiž je, že se budka nachází pár metrů od zastávky, a řidič se zlou vůlí, anebo i nepozorný, může vlastně kdykoli při oprávněné stížnosti lživě argumentovat, že na zastávce nikoho neviděl.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.