Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#81250Prodavačka mě ošidila u pokladny

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2025, před 7 dny

Dana Strejčková

Znění stížnosti

Dobrý den,prodavačka mě ošidila u pokladny. Naúčtovali mi dvakrát kakao v akci za 79,90.Takže mám kakao za 160Kč.
A papriku bílou 0,344kg za 34.90. Takže tu jsem vlastně koupila za 200Kč.Byla protivná jak jí lidi a jejich deti obtěžují svým křikem.Že je škaredě a všichni chodí nakupovat do Globusu a ona je už unavená.Já chápu ,že je to na zaměstnance nápor, ale zákázníci k vám nosí peníze aby, jste měli na výplaty.Vím,že je to i moje chyba měla jsem si na to dát pozor. Příště to udělám.Jestli ještě nějaký přiště bude. S pozdravem Strejčková Dana, ***.


Požadované řešení

Ráda bych, aby jste prodavačce domluvili. Ona moc dobře věděla co dělá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2025 09:57, před 3 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Pokud prodávající naúčtoval spotřebiteli zboží navíc, které si spotřebitel nezakoupil, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím vydání bezdůvodného obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Spotřebitel může svůj nárok prokázat např. svědeckou výpovědí nebo kamerovým záznamem, je-li takový záznam v prodejně pořizován.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.