Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,prodavačka mě ošidila u pokladny. Naúčtovali mi dvakrát kakao v akci za 79,90.Takže mám kakao za 160Kč.
A papriku bílou 0,344kg za 34.90. Takže tu jsem vlastně koupila za 200Kč.Byla protivná jak jí lidi a jejich deti obtěžují svým křikem.Že je škaredě a všichni chodí nakupovat do Globusu a ona je už unavená.Já chápu ,že je to na zaměstnance nápor, ale zákázníci k vám nosí peníze aby, jste měli na výplaty.Vím,že je to i moje chyba měla jsem si na to dát pozor. Příště to udělám.Jestli ještě nějaký přiště bude. S pozdravem Strejčková Dana, ***.
Ráda bych, aby jste prodavačce domluvili. Ona moc dobře věděla co dělá.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Pokud prodávající naúčtoval spotřebiteli zboží navíc, které si spotřebitel nezakoupil, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím vydání bezdůvodného obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Spotřebitel může svůj nárok prokázat např. svědeckou výpovědí nebo kamerovým záznamem, je-li takový záznam v prodejně pořizován.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.
Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.