Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81259Řidič nezastavil na zastávce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2025, před 5 dny

Ivona Žebráková

Znění stížnosti

Dobrý večer,
stála jsem na zastávce Havířov, město u Tesca (autobus č.451, odjezd 20:14), měla jsem rozsvícenou baterku jako vždycky a řidič prostě jel dál.. pak si všiml, že tam čekám, tak se snažil brzdit ale jel docela rychle, tak zastavil kousek za zastávkou a když jsem za autobusem běžela, tak odjel. Další autobus mi jede za hodinu, tak bohužel musím vzít bolt. Jsem po 12ti hodinové šichtě a tohle mě opravdu naštvalo, protože to taky není poprvé.


Požadované řešení

Navrhněte něco


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 13:17, před 2 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.