Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý večer,
stála jsem na zastávce Havířov, město u Tesca (autobus č.451, odjezd 20:14), měla jsem rozsvícenou baterku jako vždycky a řidič prostě jel dál.. pak si všiml, že tam čekám, tak se snažil brzdit ale jel docela rychle, tak zastavil kousek za zastávkou a když jsem za autobusem běžela, tak odjel. Další autobus mi jede za hodinu, tak bohužel musím vzít bolt. Jsem po 12ti hodinové šichtě a tohle mě opravdu naštvalo, protože to taky není poprvé.
Navrhněte něco
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.