Počet nahlášených stížností: | 1039 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 17.2. jsem jela s již zmíněnou společností kvůli výluce do Březnice v čase 4:43 odjezd z Písku. Pan řidič na cestu očividně moc neviděl vzhledem k tomu že už v serpentýnách u Čížové jsme o centimetr neskončili ve strouze. Bylo by dobré vybavit autobusy takovými světly aby s nimi řidiči něco viděli a já se nemusela koukat na každou zatáčku jako na možnou nehodu.
Děkuji
Náhradní autobusová doprava Písek-Březnice
Omluva a lepší vybavení autobusů
|
Tweet |
Jestliže cestující není spokojen s garantovanou kvalitou přepravy, doporučujeme mu se stížností obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s. Více informací ohledně podmínek uplatnění nároku na odškodnění nalezne spotřebitel zde: https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.