Počet nahlášených stížností: | 1254 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, přecházím od T mobile k O2 s celým balíkem (mobil-Tv-internet) zarazilo mě, že jsem podala zadost 6.3 2025 na vše, U T-mobile zároveň podala výpověď. Tv mi O2 aktivoval sice hned (mobil od 12.3 2025, internet 10.3 2025)i když jsem myslela , že to bude a z bude vše. A ejhle přišlo vyúčtování na poměrnou částka za tarif spolu pro tři i když jsem neměla převedeny čísla, ani internet, takže jsem nemohla služby využívat. Proč nebyla jen poměrně čáska za Tv? Do dneška v aplikaci nemám internet a prý nešetřim a nevyuživam tarif spolu pro tři. Bojím se co budu platit, a to mi slibovali jak vlastně ušetřím. Už teď jsem platila telefony a internet a já je tam ani neměla. Trocha nefér jednání. Za 5 dní jsem zaplatila 505 Kč. Z toho 99kc aktivaci s tou aktivaci . Byla jsem na pobočce jen mi zdědila že neví proč tam nevidí internet. Že je to divné.
Muj zakaznický účet ***
Poměrnou část vypočítat jen za co jsem využívala takze za Tv , ne za to co jsem ani nemohla využívat. A opravit ,ať vidím co vlastně mám a kolik a za co platím.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním, může ho reklamovat.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.