Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81281Předčasný odjezd autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2025, před 3 dny

Zdeněk Sklenář

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 18.3.2025 odjel spoj 18 o 5 minut dříve a kvůli tomu jsem ho nestihnul a musel jsem čekat 15 min na další. Jen kvůli tomu že spoj nedodržel jízdní řád. Spoj měl odjet v 6:34 na zastávku Vltava střed jsem přišel v 6:30 a musel čekat až na další spoj. Udělejte s tím něco prosím tohle mě fakt nebaví. Děkuji Sklenář.


Požadované řešení

Dodržování jízdního řádu spojem 18.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2025 14:10, před 2 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.