Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
od té doby co se změnil dopravce u l. č. 387 je cesta touto linkou sázka do loterie. Kolikrát se sázíme zda přijede funkční autobus, několikrát se mi stalo že byl přistaven autobus o kterém lze pochybovat zda má vůbec technickou kontrolu. Pokud pominu řidiče, se kterým se ani nedomluvíte, protože neumí česky pomalu ani pozdravit, dostáváme se k placení kdy terminál na placení kartou převážně nefunguje. Cesta, která má podle jízdního řádu trvat 1.15 min., mívá min. při dobré konstalaci hvěz zpoždění 30 min., toto se u předešlého dopravce nestávalo. I když vezmu v potaz možné zdržení na cestě po Praze, nejsou schopni toto zpoždění dojet. Když se Vám pak cesta prodlouží na 2 hodiny je to vážně na nervy. Nakonec se dostáváme do cílové destinace kde je opět otázka kde řidič zastaví. To že je určené místo a označené místo jako zastávka řidičům mnohdy nic neříká. Jednou se zastaví na hlavní u parkoviště, jednou na křižovatce, jindy poctivý řidič dojede tam kam má. Odjezd z Janovic je opět adrenalinový sport, zajíždět na stanoviště autobusů se zdá pro leckteré problém. Jednodušší je zastavit na hlavní, ovšem potom lidé kteří toto ještě nezažily mají problém přesprintovat hlavní silnici než autobus odjede.
S přáním krásného cestování Boháčková
Vyjíždějte a přijíždějte do označených zastávek. Používejte autobusy k tomu technicky způsobilé. Zprovozněte terminály na placení kartou. Řidič by mohl mít alespoň základní znalosti českého jazyka, neboť jsme v ČR. A jezdět proboha alespoň trochu dle jízdního řádu, který po změně dopravce nestojí za nic.
Děkuji Boháčková
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.