Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#81298Nedbalost

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2025, před měsícem

Nikol Bondarenko

Znění stížnosti

Dobré den, nakoupil jsem s ochranou Aukro a po 10 minutách mi přišla zpráva, že posíláme peníze prodejci za váš nákup, prodejce ještě neodeslal balík a aniž by potvrdili, že balík mám, obratem poslali peníze prodejci, číslo nabídky je (***), prosím o pomoc, nemám nervy si s ním dopisovat.Dekuji


Produkt

Telrfon Samsung S20 5G


Požadované řešení

Hlavní je spravedlnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 11:02, před měsícem

Dle obchodních podmínek definují pravidla programu Ochrana kupujících podmínky, za kterých mohou uživatelé žádat o částečnou náhradu uhrazené kupní ceny a souvisejících výdajů v případě, kdy Systém Aukra zprostředkoval možnost uzavřít kupní smlouvu na určitý Předmět, ale Prodejce jej vůbec nedodal.

Dle bodu 3.1 platí, že dojde-li v souvislosti se zprostředkováním možnosti uzavření kupní smlouvy prostřednictvím Aukra k poškození Kupujícího, má možnost požádat Aukro o peněžitou částku za účelem zmírnění utrpěných škod. Uplatnit vyplacení peněžité částky je poškozený Kupující oprávněn způsobem a za podmínek uvedených v „Pravidlech Programu Ochrany kupujících“, kde je popsán postup při uplatnění a rovněž důkazní prostředky, kterými je Kupující povinen prokázat, že byl poškozen.

V případě, že zboží kupujícímu nedorazilo nebo není v pořádku, má spotřebitel dle stránek společnosti nahlásit problém v sekci Moje aukro.

Společnost by měla vyplacení peněz prodávajícímu pozdržet, pokud jsou splněny všechny podmínky týkající se ochrany kupujících.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2025 14:14, před 24 dny

Dobrý den, s oznamovatelem jsme byli v kontaktu ohledně předčasného uvolnění platby ihned poté, co nás kontaktoval, tedy dne 18.3.2025, dále 19.3.2025, 24.3.2025 a 26.3.2025. Dle našich záznamů platbu uvolnil manuálně přímo oznamovatel (kupující). Obchod byl řádně dokončen, zboží bylo v pořádku doručeno. Ačkoliv nedošlo z naší strany k pochybení, byla oznamovateli provedena kompenzace poplatku za službu Aukro Ochrany.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.