Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 19.3.2025 ve 7:44 minut na zastávce Havířov město Jitřenka jsem nastoupil na autobus 416. Přiložil jsem ODISku a pokračoval jsem v jízdě směrem na Havířov magistrát. O jednu zastávku později (Havířov město střed), jsem pouštěl lidi, co vystupovali na té zastávce ven. Následovně mě řidič autobusu vyhodil, i když jsem měl platnou jízdenku. Kvůli této události jsem přijel pozdě do školy.
Upozornění řidiče a aby ukázal videové záznamy.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.