Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
bus linky E56 ze směru Královo pole, nádraží, směr Nemocnice Bohunice měl dne 19.3.2025 na zastávku Pisárky zpoždění 16 minut. Plánovaný příjezd měl být 7:36, přijel ovšem až 7:52. Chápu vytíženost provozu, proč ale píšu tuto stížnost je, že cestující si nemá jak zjistit dobu zpoždění, jelikož např. aplikace IDOS hlásila, že spoj je aktuálně bez zpoždění. Tato skutečnost, kdy spoj hlásil, že je aktuálně bez zpoždění, i přestože již v tu dobu měl být na konečné zastávce, se stala již opakovaně. Předchozí spoj E56 zpoždění hlásil, nechápu tedy, proč stejnou informace nebyla i o pozdějším, což je také pravidelnou situací.
Argument, že pro jízdu stejným směrem mohl být využitý spoj linky 25 nebo 37 je bohužel zbytečný, jelikož spoj E56 má mnohem kratší dobu cesty. V případě, kdy bychom tedy využili například jízdu 25 a ve stejný moment dojel E56 (protože nevíme, jak velké zpoždění má), tak bychom stejně přijeli pozdě, právě kvůli delší době cesty.
Zpoždění měl autobus linky E56 směr Nemocnice Bohunice, s příjezdovým časem na zastávku Pisárky 7:36, dojel ovšem se zpožděním 16 minut až 7:52 s informací, že spoj je aktuálně bez zpoždění
Podávat cestujícím aktuální informace o zpoždění
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.