Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#81339Ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2025, před měsícem

Nina Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.2.2025 jsem si přes aplikaci Zásilkovny objednala a zaplatila odeslání balíčku. Balíček jsem pojistila na 10.000,- Kč, jelikož cena zboží v zásilce činila 3.392,- Kč. Zásilku jsem vložila do Z-Boxu, ta se mi však nepropsala do aplikace jako podaná. Kontaktovala jsem tedy emailem Zásilkovnu, aby situaci prověřili. Bylo mi sděleno, že musím počkat na inventarizaci Z-Boxu. Mezitím došlo ke stornování zásilky v aplikaci ze strany Zásilkovny. Po několika telefonátech a mailových urgencích mi bylo oznámeno, že zásilka se nenašla a musím podat reklamaci (mylně jsem se domnívala, že reklamace již probíhá). Pracovník reklamačního oddělení mi sdělil, že na depu se zásilka nenašla a reklamaci zamítl. Zamítnutí reklamace jsem již několikrát negovala a žádala o znovuotevření reklamace či finanční kompenzaci, bohužel bez úspěchu.


Produkt

Vivobarefoot GEO RACER KNIT WOMENS OBSIDIAN vel.41


Požadované řešení

Nalezení a vrácení zásilky/finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 14:00, před 27 dny

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2025 14:09, před 20 dny

Dobrý den, paní Slavíková, je nám líto, že se kolegům přes veškerou snahu nepodařilo vaši zásilku dohledat. Ujišťujeme vás, že pro to udělali maximum, ne vždy se to však podaří. Bohužel ve vašem případě nemůžeme reklamaci uznat, došlo totiž k chybě při podání zásilky z vaší strany. Namísto potvrzení vložení jste vybrala změnu velikosti schránky, z toho důvodu se podání nepropsalo do systému. Zásilka nám nebyla řádně předána do přepravy. Vše vám již vysvětlili také kolegové v komunikaci, kterou přikládáte. Mrzí nás to, ale nemůžeme pro vás v tuto chvíli víc udělat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2025 16:31, před 20 dny


Nina Slavíková

Dobrý den,
Dovolím si s Vámi nesouhlasit. Zásilku jsem vložila do boxu a box zaklapla. Zřejmě technickou chybou Z-Boxu se záilka nepropsala do aplikace a já neměla žádnou možnost schránku znovu otevřít a balíček si vzít zpět. Vaši kolegové ze zákaznické linky mi vysvětlili, že je třeba provést inventarizaci celého Z-Boxu a tím získat zásilku. Bohužel mi nikdo dosud nesdělil, kdy a zda byla inventarizace provedena. Jen mi bylo sděleno, že schránka, kterou jsem použila já, byla následně již použita. Pokud tedy máte v systému záznam o tom jakou schránku jsem použila, jistě máte také záznam, kdo tuto schránku použil následně. A nabízí se domýšlet, že dotyčná osoba je momentálním majitelem mého balíčku. Prosím tedy o znovuprověření celé situace, věřím, že dospějeme k pozitivnímu výsledku.

Předem děkuji,
Nina Slavíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2025 15:02, před 13 dny

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jestliže zásilka nebyla řádně odeslána, jak uvádí společnost, jedná se o chybu spotřebitelky. I přes toto pochybení se však domníváme, že spotřebitelka má nárok na náhradu škody, neprokáže-li společnost, že učinila kroky nezbytné pro zabránění této škodě. Dle našeho názoru by se jednalo o škodu na převzaté věci ve smyslu § 2944 občanského zákoníku.

Dle obchodních podmínek společnosti Zásilkovna neodpovídá za škodu vzniklou na zásilce od jejího převzetí do vydání Příjemci, jestliže byla způsobena některým z důvodů v bodě 7.5 obchodních podmínek. Jedná se např. o škodu způsobenou odesílatelem, příjemcem apod.; vadou zásilky; nevhodným zabalením zásilky; o věc vyloučenou z přepravy. Nedomníváme se, že by došlo k naplnění některého z těchto bodů. Zároveň máme za to, že výdejní boxy jsou monitorovány a společnost by tak měla mít možnost dohledat záznam obsahující osobu, která zásilku vyzvedla.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vývoj stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2025 11:44, před 9 dny

Dobrý den, nechali jsme případ znovu prověřit, z naší strany jsme postupovali správně a byly dodrženy veškeré stanovené procesy. Z-BOX jsme kontrolovali několikrát, zásilku se ovšem bohužel nepodařilo lokalizovat. Co se týče reklamace, neřídíme se zde občanským zákoníkem, nýbrž zákonem o poštovních službách. V souladu s tímto zákonem náhradu škody stanovujeme dle Obchodních podmínek, kde je uvedeno, že pokud odesílatel nedodrží správný postup vložení zásilky, neodpovídá Zásilkovna za případnou škodu (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2025 10:46, před 13 hodinami

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

V případě, že byla uzavřena poštovní smlouva a došlo k podání zásilky, řídila by se náhrada škody skutečně zákonem o poštovních službách a společnost by odpovídala v rozsahu, který stanovuje smlouva, resp. obchodní podmínky společnosti.

Protože strany i nadále trvají na svém stanovisku (společnost odkazuje na pochybení spotřebitelky, spotřebitelka na technickou závadu), domníváme se, že dosažení dohody stran není možné. Spotřebitelka se však i nadále může domáhat svých práv u Českého telekomunikačního úřadu (viz původní vyjádření).

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat, zda této možnosti využije.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.