Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:579
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:85
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 76 stížnostech.

#81339Ztracená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2025, před 13 dny

Nina Slavíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18.2.2025 jsem si přes aplikaci Zásilkovny objednala a zaplatila odeslání balíčku. Balíček jsem pojistila na 10.000,- Kč, jelikož cena zboží v zásilce činila 3.392,- Kč. Zásilku jsem vložila do Z-Boxu, ta se mi však nepropsala do aplikace jako podaná. Kontaktovala jsem tedy emailem Zásilkovnu, aby situaci prověřili. Bylo mi sděleno, že musím počkat na inventarizaci Z-Boxu. Mezitím došlo ke stornování zásilky v aplikaci ze strany Zásilkovny. Po několika telefonátech a mailových urgencích mi bylo oznámeno, že zásilka se nenašla a musím podat reklamaci (mylně jsem se domnívala, že reklamace již probíhá). Pracovník reklamačního oddělení mi sdělil, že na depu se zásilka nenašla a reklamaci zamítl. Zamítnutí reklamace jsem již několikrát negovala a žádala o znovuotevření reklamace či finanční kompenzaci, bohužel bez úspěchu.


Produkt

Vivobarefoot GEO RACER KNIT WOMENS OBSIDIAN vel.41


Požadované řešení

Nalezení a vrácení zásilky/finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 14:00, před 6 dny

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna škodu nahradí, neprokáže-li, že vznik škody nemohla odvrátit.

Zásilkovna odpovídá za škodu vzniklou na zásilce, a to pouze za škodu skutečnou.

Dále je zde uvedeno, že pokud odesílatel nezvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, do částky 300,- Kč. Pokud odesílatel zvolil službu "Kompenzace Hodnoty Zásilky", odpovídá Zásilkovna za skutečně vzniklou škodu až do výše udané hodnoty zásilky. U zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna vždy za skutečnou škodu až do výše 10.000,- Kč.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.