Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8134Poškozený srovnávač na palce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2015, před 9 lety

Helena Kandelova

Znění stížnosti

Po 3 použití jeden srovnavac je napraskly v oblasti druheho prstu prosim o zaslani noveho. Pokud chcete mohu poškozený kus zaslat dekuji za brzké vyřízení stížnosti na Vasem telefonim cisle,ktere uvadite v objednávce Vas nelze kontaktovat dekuji Kandelova c.objednavky je 655457


Požadované řešení

Prosi o zaslani noveho kusu_ produkt nelze opravit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2015 17:03, před 9 lety

Nemá-li výrobek sjednané a očekávané vlastnosti, může jej spotřebitel reklamovat. Uplatnit toto právo může spotřebitel v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Navíc projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná od počátku a prodávající by pro zamítnutí reklamace musel prokázat opak.

Dle reklamačního řádu společnosti FaMe trade s.r.o. má být reklamované zboží zasláno na adresu FaMe trade s.r.o.; Tyršova 1251/3; Znojmo 66902. Na webové stránce společnosti www.zboziprotebe.cz/home/reklamacni-rad.html je kromě zmíněné poštovní adresy pro zasílání reklamovaného zboží uveden také formulář, který je vhodný vyplnit a zaslat společně s výrobkem. Zboží doporučujeme zaslat doporučeně s dodejkou z důvodu prokazatelnosti odeslání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.