Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 3 použití jeden srovnavac je napraskly v oblasti druheho prstu prosim o zaslani noveho. Pokud chcete mohu poškozený kus zaslat dekuji za brzké vyřízení stížnosti na Vasem telefonim cisle,ktere uvadite v objednávce Vas nelze kontaktovat dekuji Kandelova c.objednavky je 655457
Prosi o zaslani noveho kusu_ produkt nelze opravit
|
Tweet |
Nemá-li výrobek sjednané a očekávané vlastnosti, může jej spotřebitel reklamovat. Uplatnit toto právo může spotřebitel v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Navíc projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná od počátku a prodávající by pro zamítnutí reklamace musel prokázat opak.
Dle reklamačního řádu společnosti FaMe trade s.r.o. má být reklamované zboží zasláno na adresu FaMe trade s.r.o.; Tyršova 1251/3; Znojmo 66902. Na webové stránce společnosti www.zboziprotebe.cz/home/reklamacni-rad.html je kromě zmíněné poštovní adresy pro zasílání reklamovaného zboží uveden také formulář, který je vhodný vyplnit a zaslat společně s výrobkem. Zboží doporučujeme zaslat doporučeně s dodejkou z důvodu prokazatelnosti odeslání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.