Společnost


LeaderFin s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81345Pomoc se splátkovým kalendářem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2025, před 11 dny

Eva Šarková

Znění stížnosti

Dobrý den u půjčky plus mám úvěry,pokaždé vždy vše v pořádku ale co už nemám práci delší dobu což jsem jim též v lednu tvrdila a táhni to sem tam z brigády když je možnost ,řeším to snímá každý měsíc že to nezvládám prodlužovat.Pokazde stejná odpověď máte dvě možnosti dluhy zaplatit nebo prodloužit.I když ví že jsem v takové situaci jak mohu prodlužovat?Jsem ochotná platit poctivě splátkový kalendář na dva úvěry u nich půjčka plus a půjčka bez dokladů Vždyť jsem si vzala úvěr u coolcreditu abych mohla prodlužovat V lednu ,a coolcreditu mi včera úplně krásné vyhověl se splátkovým kalendářem.Jsem vážně hodně zoufalá a potřebují to řešit takhle a ne prodlužováním zrujnuje mě to.Abo moje chyba že jsem něco vůbec řešila úvěry u nich ale člověk si řek že kdyby něco snad vyhoví a pochopí mou těžkou situaci že nemám delší dobu práci děkuji moc


Požadované řešení

Pomoc se splátkovým kalendářem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 14:07, před 5 dny

Ze zákona obecně neplyne povinnost splátkový kalendář poskytnout. Je tedy možné, aby spotřebitel požádal o vystavení splátkové kalendáře, ale pokud s tímto společnost nebude souhlasit, nebude mu vyhověno. Splatit dluh ve splátkách je možné, ale musí s tím obě strany souhlasit.

Podle § 1765 občanského zákoníku platí, že pokud dojde "ke změně okolností tak podstatné, že změna založí v právech a povinnostech stran zvlášť hrubý nepoměr znevýhodněním jedné z nich buď neúměrným zvýšením nákladů plnění, anebo neúměrným snížením hodnoty předmětu plnění, má dotčená strana právo domáhat se vůči druhé straně obnovení jednání o smlouvě, prokáže-li, že změnu nemohla rozumně předpokládat ani ovlivnit a že skutečnost nastala až po uzavření smlouvy, anebo se dotčené straně stala až po uzavření smlouvy známou."

Pokud by se tedy prokázalo, že se jedná o podstatnou změnu okolností, bylo by možné splátkový kalendář ujednat při novém jednání o smlouvě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Spotřebitel může také podat podnět na zahájení správního řízení u České národní banky jako orgánu dohledu nad nebankovními poskytovateli spotřebitelských úvěrů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.