Počet nahlášených stížností: | 579 |
Z toho za letošní rok: | 58 |
Stále v řešení: | 86 |
Zásilkovna dorucila špatný balíček. Nesprávnou zásilku jsem zaslala z5 a ta moje se někde ztratila. Zaměstnankyně na infolince mi jen oznámila, že se zásilka ztratila a že se to stává. Reklamaci si prý mám řešit s odesilatelem. Absolutní neochota řešit nasty problém. Pokud se zboží během pár hodin ztrati, musi byt dohledatelne kde. Jelikož mne rano slečna na infolince ujistovala, ze balíček mají a reklamaci ohledně výměně zásilek vyresi a odpoledne už nebyl, není tolik mist, kde mohl ,,zapadnout,,. Katastrofální jednání a chování že strany zasilkovny. Nehledě na cenu balíčku, zboží které v něm bylo nemusí mít jen finanční hodnotu. Na maily nikdo neodpovídá. Nemluvím ani o pochybném pohybu v trasovani těchto zásilek. Ponudajne ztrátě zásilky.
Ztracená zásilka.
Nalezení zásilky, popřípadě viníka, kdo situaci zapříčinil.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud by zásilka byla ztracena, odpovídala by společnost za škodu vzniklou v důsledku ztráty v průběhu přepravy.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.