Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81356Chybná trasa autobusu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2025, před 12 dny

Sylvie Bartošová

Znění stížnosti

Dne 21.3. 2025 jel můj vnuk domů autobusem č. 14, který se na zastávce Letná(14,06 hodin) mění na číslo 12. se zajížděním na zastávku Polní. Řidič neakceptoval hlášení zastávek a pokračoval směr Růžodol, i když ho na to cestující upozorňovali.
Bohužel řidič nesjednal nápravu. Jak to budeme řešit? Že se omluvíte? Až nebude mít vnuk síťovou jízdenku u sebe, stačí vám též omluva?
Sylvie Bartošová


Požadované řešení

Dodržování jízdního řádu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 14:24, před 6 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.