Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8136Stížnosti na ochranku a pokladny OC TESCO Praha Novodvorska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2015, před 9 lety

Mitko Mitkov

Znění stížnosti

Dne 22.10.2015 byl jsem na nakup v TESCO Novodvorska plaza.
Chtel jsem si koupit volne prodejne pist.ořišky.
Ochutnal jsem 3 ořišky jestli jsou dobry.
Nebyly dle meho očekavani tak jsem si nekupil.

Na pokladne ochranka mi řekla že mam zaplatit 100 gr. ořišky proto že jsem ochutnal ořišky.
Jsem odmitnul zaplatit 100 gr. ořišku,ochutnal jsem jen 3.
Panovi z ochranky jsem řekl že přište nebudu ochutnavat už budu vedet.
A pan z ochranky stale trval na tom že mam zaplatit 100 gr. ořišku a začal na mne křičet a ochrožovat policie,Řikal ješte že budu ohutavat i toaletni papir,Udel ze mne zlodeje a velky ramus na celi obchodni centrum,skratka bil drzi na me osobe.

A paní na pokladne bila take moc drza a opakovala jako papoušek po ochrance.


Produkt

Napište na volne prodejni ořišku že se nemaji ochutnavat.


Požadované řešení

Napište na volne prodejni ořišku že se nemaji ochutnavat.

A omlouvit se ochranka a pani z pokladni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 09:16, před 9 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Je však třeba upozornit spotřebitele, že při samoobslužném způsobu prodeje (spotřebitel si sám vybírá vystavené zboží a ukládá do vozíku), se stává spotřebitel vlastníkem vybraných věcí teprve jejich zaplacením u pokladny. V okamžiku, kdy spotřebitel převezme vybrané věci v obchodě do své dispozice (detence) před jejich zaplacením, je pouze jejich držitelem s nárokem na uzavření kupní smlouvy a v očekávání nabytí vlastnictví k takto určené věci. Z tohoto důvodu by před zaplacením kupní ceny u pokladny neměl takové zboží v žádném případě jakkoli poničit či dokonce konzumovat, popřípadě používat, protože není jeho vlastníkem. To znamená, že pokud spotřebitel vybranou věc v samoobsluze před jejím zaplacením u pokladny rozbije či spotřebuje, lze na tyto případy aplikovat obecná ustanovení deliktního práva a režim subjektivní odpovědnosti za způsobenou škodu podnikateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:29, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.