Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 17 |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Jestliže se stěžovatel domnívá, že došlo k porušení předpisů zaměstnancem společnosti, je vhodné o tom informovat zaměstnavatele, aby z pochybení vyvodil případné důsledky. Pokud by však spotřebitelé spatřili například dopravní přestupek, mohou se obrátit na obecní policii či Policii České republiky.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.