Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 28.9. jsem zakoupil zboží: Lenovo P780 4000 mAh Android 4.4.2 OTG čtyřjádro české menu, paměťová karta 16 GB, prodloužená záruka +1 rok, Originální kožené pouzdro pro Lenovo P780 a Ochranná fólie pro Lenovo P780 na webu here-shop.cz
Dostupnost: 6 - 12 dní
v úterý 29.9. jsem zaplatil částku 5213,- na účet uvedený v mailu Objednávka.
zásilka nedorazila a proto jsem 12.10. zkoušel volat na kontaktní tel.: +420 720 113 642 - ten je nedostupný (i při opakovaných pokusech) a poté 15. 10. jsem žádal mailem o vysvětlení. Na tento mail mi nebylo odpovězeno.
Do dnes se nikdo neozval, telefon stále nedostupný, komunikace žádná.
Lenovo P780 4000 mAh Android 4.4.2 OTG čtyřjádro české menu, paměťová karta 16 GB, prodloužená záruka +1 rok, Originální kožené pouzdro pro Lenovo P780 a Ochranná fólie pro Lenovo P780
žádám o navrácení peněz v plné výši a omluvu
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Od spotřebitele jsme obdrželi sdělení, ve kterém nás informuje, že spor byl již vyřešen (prodávající vrátil spotřebiteli peněžní prostředky). Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Hodnocení: