Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81370Neopodstatněné vykázání mladistvého z přepravy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2025, před 9 dny

Anna Mazůrková

Znění stížnosti

Vážení,
obracím se na Vás s žádostí o vysvětlení nepřijatelného jednání řidiče autobusu, ke kterému došlo dne 19. 3. 2025 na zastávce Město, střed. Zmíněný autobus 416 vyjíždí v 7:44 ze zastávky Město, Jitřenka.
Můj třináctiletý bratr, držitel karty ODIS, cestoval autobusem do školy. Vzhledem k vysoké obsazenosti vozidla v ranních hodinách při zastavení na uvedené zastávce dočasně vystoupil, aby umožnil ostatním cestujícím výstup. Při opětovném nástupu byl řidičem osloven s dotazem na platný jízdní doklad. Přestože mu bratr předložil platnou kartu ODIS, která mu navíc zajišťuje bezplatnou přepravu, řidič jej z autobusu vykázal.
Tento postup považuji za naprosto nepřijatelný. Můj bratr se choval ohleduplně k ostatním cestujícím, měl platný doklad a nijak se neprovinil proti přepravnímu řádu. Žádám proto o oficiální vysvětlení tohoto incidentu a o ujištění, že podobné jednání nebude ze strany řidičů tolerováno.
Snažíme se děti vést k ohleduplnosti a slušnému chování, což tento řidič svým přístupem zcela narušil. Bratr si nyní pravděpodobně nebude chtít opětovně vystoupit z autobusu, aby se tato situace při jeho cestě do školy neopakovala. Místo podpory slušného chování tak vzniká opačný efekt, což je zcela nežádoucí.
Očekávám Vaši odpověď v nejbližším možném termínu.
S pozdravem,
Anna Mazůrková


Produkt

Autobus 416, Transdev Slezsko a.s.; výjezd 7:35 z počáteční stanice


Požadované řešení

Vysvětlení, proškolení zaměstnance, omluva za způsobené komplikace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 15:29, včera

Pokud měl spotřebitel platný jízdní doklad, neměl by být z přepravy vyloučen.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné v tomto případě směřovat přímo ke společnosti ČSAD Havířov a.s.:
- na e-mail: info-havirov@kodis.cz či
- tel. na: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.