Společnost


GECO, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81385Neuznaná reklamace podezření na ošizeni

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2025, před 25 dny

Tomas Svrcina

Znění stížnosti

Dobrý den dne 24.brezna jsem navštívil prodejnu na adrese Rudná 3114, 700 30 Ostrava-jih-Zábřeh v čase 16:21.stala se mi taková nepříjemná věc a to ta že mi bylo vydáno méně než sem měl dostat při nákupu cigaret Davidoff za 170kc + skleněnku 10kc celkem 180kc platil sem pětistovkou tudíž sem měl dostát výdavek 320kc,bylo mi vydáno 1x200 a tři kovové mince jaké hodnoty to byli jsem zjistil až když sem platil záhy na jiné prodejne konkrétně v (action) nakupoval sem stim že sem byl v domnění že mi bylo vydáno těch 320kc a v tu chvíli sem zaregistroval že mám nějak málo peněz při placeni v oné druhé prodejně neměl sem 320kc ale 280kc 1x50 1x20 1x10,je možné že se paní spletla v trafice stim že si spletla 10korunu s 50 korunou což by odpovídalo jejímu tvrzení když sem se vrátil onen problém vyřešit paní tvrdila že mi dávala 1x200 2x50 1x20 což by odpovídalo 320kc ale nějak jsme nenašli společne řešení nebo spíš paní byla neochotná přiznat chybu,tak začala předemnou počítat tržbu v pokladně z mě nejasného důvodu sem si všiml že nepočítala vše,nevidím do toho nevím jak to chodí, když se naskytne taková situace to sem chtěl jen podotknout,při spočítani mi bylo sděleno že tam má navíc 14kc,jednal sem se vší úctou a slušnosti nikoho sem neosočil,ale neměl sem čas se dohadovat a vůbec dostat se do sporu tak jsem v danou chvíli volal na zákaznickou linku. Kde jsem byl přepojen na automat ve kterém. Sem zadal že chci podat stížnost a byl jsem odkázán že to mám řešit touhle formou emailem.tak se na Vas obracím s prosbou o vyřešení problémů nejde tady o 40kc ale ty na zemi nenajdete a v téhle špatne době už vám je vůbec jen tak někdo nedá tak proč bych měl já jen tak nechávat něco někomu mě šlo o čestnost a přesvědčení k mé osobě aby si někdo nemyslel že mu může taková věc projít nebo že nad ní jen tak mávnu rukou už jen to že sem nechtěl být za ***.stalo mě to drahoceny čas a námahu věc vyřešit.nechal sem si vytisknout účtenky které zašlu v příloze


Produkt

Cigarety Davidoff classic+ skleněnka


Požadované řešení

Řešení nechám na vás nechci nikomu uškodit jak jste psali prodejce má šanci svou chybu napravit to respektují,stalo mě to drahoceny čas a námahu věc řešit a těch 40kc,jsem kuřák přes 20let aktyvni hráč stíracích losu,a aktyvni kupující el.cigaret a jiného sortimentu se společností geco jako takovou jsem nikdy problém neměl až do dneška.jinak vždy spokojenost a ochota prodavaček i marketingu ve všech směrech ať už sem navštívil vaší prodejnu kdekoliv v České republice v tom co děláte jste top.jde mi jen o princip a čest kterou jako člověk můžu projevit sobě samému.predem děkuji za váš čas tuhle věc prošetřit.at už dopadne jakoliv.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2025 12:06, před 16 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vrácení hotovosti na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky a vrácenou hotovost kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách tomu určených.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti GECO, a.s. na e-mail: mail.box@geco.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.