Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81387Linka č.2 - nezastavení na zastávce Papírenská (24.3. v 15.34)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

32 minut 32 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2025, před 4 dny

Veronika Adamcová

Znění stížnosti

Dobrý den, jízda linkou C.2 v 15.22 (24.3.)ze Senovážné náměstí směr Papírenska-točna a zpět je vždy s tímto panem řidičem důchodového věku dobrodružná..vynechám pravidelně zpozděni 8-10minut, neplánovane zastavení na 8minut když se nedařilo nahodit motor, nebo náhlá dupnuti na brzdu a pád cestující vzadu či předčasné vjetí na přechod mezi chodce..dnes řidič přejel zastávku Papírenska (přestože nás mělo v planu na ni vystoupit víc), neboť tomu malém předcházela srážka s vozem..riziková jízda bez pružných reakci, ale hlavně mi vadilo,že jsem bez omluvy musela jet na konečnou a pak čekat zpět..chápu nouzi o řidiče a jsem velmi tolerantní, ale s tímto řidičem se bojím jezdit..


Produkt

s tímto řidičem se bojím jezdit


Požadované řešení

proškolení, že je dobré na regulerní zastávce vždy zastavit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2025 08:33, před 4 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnosti týkající se společnosti Dopravní podnik města České Budějovice a.s. lze podávat prostřednictvím:
- tel.: 387 719 123,
- emailu: info@dpmcb.cz anebo
- osobně na pobočce: Novohradská 738/40, České Budějovice.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.