Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81396Drzá obsluha , naúčtovala mi produkt, který jsem ji už v mikrofonu říkala, že nechci.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2025, před 24 dny

Denisa Nieslaniková

Znění stížnosti

Dobrý večer.
Píšu stížnost na chování obsluhy slečny K. z Karvinského KFC.
Slečna ví, že tam jezdím často. Nejednou jsme spolu měly menší rozpor ohledně účtování tašky za 5KČ, kterou NECHCI.
Abychom se chápali, nejde mi o 5KČ, kvůli tomu nepíšu. Stížnost podávám proto, že záměrně účtujete tašku, o kterou třeba zákazník nemá ani nejmenší zájem.
Dnes, tj. 25.03.2025 v 19:25 jsem platila svou objednávku pro syna: QURRITO se sýrem navíc v menu a k tomu za 39KČ tři kusy hot wings.
Když jsem končila svou objednávku, tak jsem slečně řekla, ostatně tak, jako vždy při takové malé objednávce, že tašku nepotřebuji.
Popojela jsem dopředu a ve chvíli, kdy jsem platila kartou, tak jsem si všimla : TASKA 5KC.
Jako pardon, ale není vám hloupé účtovat produkt, o který zákazník nemá zájem a jasně to do mikrofonu poví? Slečně jsem tuto skutečnost řekla - ostatně, jako vždy a ona se naštvala, prudce zavřela to vaše DRIVE THRU okénko a do prostoru zařvala, že jsem další!
Byla velmi vytočená. Na to přišla manažerka, aby udělala storno ale semnou se nebavila.
Následný rozhovor při přebírce objednávky byl tento:
JÁ: Já jenom nechápu, co se vztekáte? Přece mi nemůžete dávat něco...
slečna mi skočila do řeči - chtěla jsem se opravit a říct PRODÁVAT, to jsem ale jaksi nestihla, protože slečna byla značně rozhořčena.
Slečna: "... protože mě se právě takhle počítá čas přesně na sekundy..."
JÁ (skočila jsem do řeči slečně tentokrát já ) : To mě ale vůbec nezajímá
Slečna: "Kvůli Vám tady mám teď tři minuty, které mám už přesčas."
Na to jsem ji opět odpověděla, že mne to nezajímá a hodně naštvaně jsem odjela.
Takže vás prosím buď o vyvěšení jakékoli cedule na všechny DRIVE THRU, že prostě tu tašku účtujete, nebo o proškolení svých zaměstnanců a to včetně manažerů, protože v Ostravě ve Futuru po mě vloni slovně vyjel manažer, když jsem mu řekla, ať mi laskavě neúčtují produkt, který nechci.
Byla bych velice ráda, kdyby jste si to v KFC nějak vyřešili. I v tom Burger Kingu se ptají, jestli chceme objednávku zabalit a takový mekáč si ani žádné balné neúčtuje.


Požadované řešení

Proškolte si laskavě své zaměstnance. Jak obsluhu, tak manažery!
Vyvěste si na DRIVE THRU, že nám zákazníkům bude účtováno balné ve výši ( třeba ) 5KČ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2025 17:01, před 14 dny

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitel je povinen platit pouze za zboží nebo služby, které si prokazatelně objednal.

Pokud prodávající požaduje platbu za zboží, které spotřebiteli dodal, ačkoli si ho spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.