Počet nahlášených stížností: | 97 |
Z toho za letošní rok: | 11 |
Stále v řešení: | 18 |
Řidič autobusu č.417 přijel o 10minut pozdě na zastávku, když jsem nastoupil a zdědil řidiči kam potřebuji a že budu platit kartou rekl mi že kartou nemuzu zaplatit ze mohu pouze hotovost už 3 mesíce jezdim timto busem do prace a nikdy se mi nestalo že bych nemohl platit kartou, od Covidu se všude preferuje platba kartou..dnes mame duležité jednani na ktere se nemohu dostavit díky.. zpoždenka? Žadná…
Tuchlovice č.a. 417 čas 10:00(spoždění 10:10)
Určitě by se mi hodila sleva na jízdy když platím 120,-denně zařídil jsem si litačku kde platim 2050,- mesíčně…
|
Tweet |
Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.
Pokud však společnost uvádí, že je možné jízdenku zaplatit kartou, mělo by to být spotřebiteli také skutečně umožněno.
Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby s sebou měli alespoň nějakou hotovost, aby mohli předejít situacím, kdy např. nebude fungovat platební terminál na platbu kartou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.