Společnost


Tagkot Ltd

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81402Vrácneí zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

29 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2025, před 30 dny

Lenka Lukešová

Znění stížnosti

---------- Původní e-mail ----------
Od: service@tagkot.com
Komu: ***
Datum: 17. 3. 2025 2:46:09
Předmět: Re: Re: Re: tagkot Objednávka potvrzena
Vážený zákazníku,

děkuji za váš dopis. Je nám líto, že Vám naše poprodejní oddělení dosud neposkytlo vhodné řešení Vašeho problému. Znovu jsem jim zaslal vaši objednávku a vyzval své kolegy v poprodejním oddělení, aby proces urychlili. Doufáme, že budete trpěliví.

Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které to může způsobit. Děkujeme za pochopení.

Sun Mar 16 02:16:17 CST 2025,"Le.Vla" <***>wrote:

Dobry den,
Jak dlouho mame cekat a kam mame zbozi poslat?Nebi vse na vasich strankach je jen klamava reklama?
Lukesova
---------- Původní e-mail ----------
Od: service@tagkot.com
Komu: ***
Datum: 11. 3. 2025 7:08:11
Předmět: Re: Re: tagkot Objednávka potvrzena

Vážený zákazníku,

Děkujeme za Váš dopis, mrzí nás, že Vás naše zboží neuspokojilo. Vzhledem k problému nevyhovující velikosti produktu jsem zaslal vaši žádost o výměnu našim kolegům z poprodejního oddělení. Po obdržení to náležitě zpracují, trpělivě vyčkejte.

Omlouváme se za nepříjemnosti. Děkuji mnohokrát za pochopení.

Mon Mar 10 18:38:05 CST 2025,"Le.Vla" <***>wrote:

Dobrý den,
bohužel boty , které dorazily se nám líbí, ale jsou malé, /manžel má vel.42, ale kupujeme 44/, dívali jsme se na další velikosti, které nabízíte, že bychom je vyměnili za větší, ale dle centimetrů žádné boty neodpovídají požadovaným rozměrům. Jak je mohu prosím vrátit?
Děkuji za zprávu
S pozdravem
Lenka Lukešová
---------- Původní e-mail ----------
Od: tagkot
Komu: ***
Datum: 24. 2. 2025 15:00:03
Předmět: tagkot Objednávka potvrzena

tagkot

Objednávka ***
tagkot Objednávka potvrzena
Děkujeme, že jste si pro nákup vybrali tagkot. Jsme velmi rádi, že vám můžeme poskytovat vysoce kvalitní produkty a služby.

Zde bych rád zkontroloval informace o vaší objednávce, abych zajistil přesnost a usnadnil váš nákup.

1. Barva a velikost: Zkontrolujte, zda je barva a velikost produktu správná. Chceme se ujistit, že obdržíte produkt, který odpovídá vašim potřebám.

2. Adresa a telefon: Ověřte prosím doručovací adresu a kontaktní údaje. Přesná adresa a telefonní číslo jsou klíčem k zajištění hladkého doručení produktu.

Pokud najdete nějaké chyby nebo úpravy, odpovězte nám co nejdříve po obdržení tohoto e-mailu.

Ještě jednou děkuji za důvěru a podporu.

Zobrazit podrobnosti objednávky
Navštivte naši prodejnu

Přehled objednávky ( 2 )

(


Produkt

(


Požadované řešení

Chceme vrátit zboží a dostat peníze zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2025 16:36, před 20 dny

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí spotřebitel poštovné směrem k prodávajícímu.

V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží (v tomto případě neodpovídající popisu), jedná se o vadu. V takovém případě může spotřebitel vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a prověřili si e-shop, např. na určitých recenzních portálech.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt nejspíše se sídlem ve Spojeném království), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Pro úplnost dodáváme, že dozorové orgány ve Spojeném království úzce spolupracují se sítí evropských spotřebitelských center, jehož součástí je také Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.