Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
---------- Původní e-mail ----------
Od: service@tagkot.com
Komu: ***
Datum: 17. 3. 2025 2:46:09
Předmět: Re: Re: Re: tagkot Objednávka potvrzena
Vážený zákazníku,
děkuji za váš dopis. Je nám líto, že Vám naše poprodejní oddělení dosud neposkytlo vhodné řešení Vašeho problému. Znovu jsem jim zaslal vaši objednávku a vyzval své kolegy v poprodejním oddělení, aby proces urychlili. Doufáme, že budete trpěliví.
Upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které to může způsobit. Děkujeme za pochopení.
Sun Mar 16 02:16:17 CST 2025,"Le.Vla" <***>wrote:
Dobry den,
Jak dlouho mame cekat a kam mame zbozi poslat?Nebi vse na vasich strankach je jen klamava reklama?
Lukesova
---------- Původní e-mail ----------
Od: service@tagkot.com
Komu: ***
Datum: 11. 3. 2025 7:08:11
Předmět: Re: Re: tagkot Objednávka potvrzena
Vážený zákazníku,
Děkujeme za Váš dopis, mrzí nás, že Vás naše zboží neuspokojilo. Vzhledem k problému nevyhovující velikosti produktu jsem zaslal vaši žádost o výměnu našim kolegům z poprodejního oddělení. Po obdržení to náležitě zpracují, trpělivě vyčkejte.
Omlouváme se za nepříjemnosti. Děkuji mnohokrát za pochopení.
Mon Mar 10 18:38:05 CST 2025,"Le.Vla" <***>wrote:
Dobrý den,
bohužel boty , které dorazily se nám líbí, ale jsou malé, /manžel má vel.42, ale kupujeme 44/, dívali jsme se na další velikosti, které nabízíte, že bychom je vyměnili za větší, ale dle centimetrů žádné boty neodpovídají požadovaným rozměrům. Jak je mohu prosím vrátit?
Děkuji za zprávu
S pozdravem
Lenka Lukešová
---------- Původní e-mail ----------
Od: tagkot
Komu: ***
Datum: 24. 2. 2025 15:00:03
Předmět: tagkot Objednávka potvrzena
tagkot
Objednávka ***
tagkot Objednávka potvrzena
Děkujeme, že jste si pro nákup vybrali tagkot. Jsme velmi rádi, že vám můžeme poskytovat vysoce kvalitní produkty a služby.
Zde bych rád zkontroloval informace o vaší objednávce, abych zajistil přesnost a usnadnil váš nákup.
1. Barva a velikost: Zkontrolujte, zda je barva a velikost produktu správná. Chceme se ujistit, že obdržíte produkt, který odpovídá vašim potřebám.
2. Adresa a telefon: Ověřte prosím doručovací adresu a kontaktní údaje. Přesná adresa a telefonní číslo jsou klíčem k zajištění hladkého doručení produktu.
Pokud najdete nějaké chyby nebo úpravy, odpovězte nám co nejdříve po obdržení tohoto e-mailu.
Ještě jednou děkuji za důvěru a podporu.
Zobrazit podrobnosti objednávky
Navštivte naši prodejnu
Přehled objednávky ( 2 )
(
(
Chceme vrátit zboží a dostat peníze zpět
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradí spotřebitel poštovné směrem k prodávajícímu.
V návaznosti na odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Mimo to platí, že pokud bylo dodáno jiné zboží (v tomto případě neodpovídající popisu), jedná se o vadu. V takovém případě může spotřebitel vadné zboží reklamovat dle § 2169 občanského zákoníku a požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu. Spotřebitel má také v případě uznané reklamace dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrady cestovních nákladů.
Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a prověřili si e-shop, např. na určitých recenzních portálech.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může taktéž využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt nejspíše se sídlem ve Spojeném království), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Pro úplnost dodáváme, že dozorové orgány ve Spojeném království úzce spolupracují se sítí evropských spotřebitelských center, jehož součástí je také Evropské spotřebitelské centrum.