Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Pokud nebyl vklad proveden, je možné uplatnit reklamaci.
Dle všeobecných podmínek herního portálu společnosti uplatňuje Účastník reklamaci vyplněním reklamačního formuláře, který je dostupný na www.sazka.cz v sekci Centrum podpory, e-mailem zaslaným na reklamace@sazka.cz, nebo písemně na adresu SAZKA a.s., Evropská 866/69, Praha 6. Přijetí reklamace podané prostřednictvím reklamačního formuláře a e-mailu SAZKA Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi.
Výsledek reklamačního řízení sdělí SAZKA reklamujícímu nejdéle do 30 dnů od uplatnění reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.