Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:97
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81412Stálé zpoždění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2025, před 21 dny

Jana Ježková

Znění stížnosti

Chtěla bych se zeptat proč má více méně pořád zpoždění linka 627 z Přelíce v 17:19 a 322 z terminálu Praha v 5:24 pochopím náledí, sníh, ale silnice čisté a bus zpoždění pak ujíždí další spoj což je dost nepříjemné z/do práce.


Požadované řešení

Poučit řidiče o dodržování jízdních řádů pod pohrůžkou pokut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 15:14, před 20 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.