Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81412Stálé zpoždění

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2025, před 6 dny

Jana Ježková

Znění stížnosti

Chtěla bych se zeptat proč má více méně pořád zpoždění linka 627 z Přelíce v 17:19 a 322 z terminálu Praha v 5:24 pochopím náledí, sníh, ale silnice čisté a bus zpoždění pak ujíždí další spoj což je dost nepříjemné z/do práce.


Požadované řešení

Poučit řidiče o dodržování jízdních řádů pod pohrůžkou pokut.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2025 15:14, před 5 dny

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.