Počet nahlášených stížností: | 202 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
před třemi lety jsem v prodejně Mountfield Klatovy zakoupila elektrokolo. Nečerpala jsem dosud žádné výhody-např.výhodný servis atd. Letos jsem se rozhodla, že využiju nabídku na seřízení kola včetně toho, že bych využila možnosti, že si nechám odvézt a přivézt kolo do Klatov. Bydlíme v Kolovči, což je 20 kilometrů jedna cesta. Jaké bylo moje překvapení, když mi operátorka sdělila, že podle počtu kilometrů vychází jedna cesta na 1190 Kč. Takže když bude vše v pořádku, udělá se jen servis cca za 1000 Kč a připočítám k tomu částku za dopravu a to sem a tam tzn 2X!!!, jsme už-alespon pro mě na astronomické částce. Myslím si-a nejenom já,že toto je velmi přehnané a neprofesionální, lákáte lidi na vaše výhodné ceny a akce a péče o zákazníky pak vypadá takto...
Pro mě je to další životní zkušenost, ze které se poučím...Už nikdy v Mountfieldu nic nekoupím, i svým známým to rozhodně nedoporučím a rozmluvím.
Chápu, že za svoz si musíte něco napočítat, ale také vím, že částka za zakoupené zboží u vás není malá, že pro mě to bylo dost velké vydání a čekala bych, že se o zákazníka podle toho budete starat...Protože každý dobrý obchodník ví, že spokojený zákazník se zase vrátí..já už bohužel ne a spousta mých známých také.. S pozdravem Jana Bláhová tel.***
snížit přehnanou cenu za svoz
|
Tweet |
Společnost nemá ze zákona povinnost popsané služby poskytnout. Situace (včetně ceny) se tedy bude řídit smlouvou, respektive obchodními podmínkami.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Rozladění paní Bláhové nás upřímně mrzí. Pro zákazníky pořádáme každoročně řadu servisních akcí, například v té nejpopulárnější, která probíhá vždy od začátku října do konce ledna dalšího roku (tedy v ideálním období po ukončení cyklosezony a v dostatečném časovém prostoru pro využití), je možné dokonce využít kompletní bezplatnou prohlídku výrobku s dopravou z domova do servisu a zpět za téměř symbolických 200,- Kč. Drtivá většina našich stálých zákazníků této akce, která se těší obrovské oblibě, využívá. Informujeme o ní nejen v prodejnách a servisních střediscích, ale komfortněji prostřednictvím e-mailů. Této akce mohla využít i paní Bláhová.
Samozřejmě navzdory naší snaze vycházet svým zákazníkům maximálně vstříc není finančně únosné pro nás servisní služby a dopravu poskytovat celoročně bezplatně nebo za symbolické ceny po celý rok, provoz kvalitní servisní sítě a zajišťování náhradních dílů po co nejdelší dobu je velmi nákladnou záležitostí.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.