Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1260
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 345 stížnostech.

#81438Změna ceny služeb

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2025, před 16 dny

Petr Stach

Znění stížnosti

Dne 9.9. 2024 jsem uzavřel objednávku na dodávku služeb a byla mi poskytnuta časově neomezená sleva ve výši 350,- Kč měsíčně na dobu neurčitou. Po půl roce došlo k jednostranné změně ze strany operátora na 250,- Kč a dobu 24 měsíců. Ke změně operátora jsem byl kontaktován a přesvedčován ze strany pacovníků o2 v rámci jejich kampaně. Jedná se už o druhou negativní jednostrannou změnu v rámci půl roku po masívní kampani a uzavření smlouvy.


Produkt

Číslo objednávky ***


Požadované řešení

Nastavení původních podmínek slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2025 16:49, před 11 dny

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2025 12:32, před 8 dny

Hezký den, děkuji za Váš podnět a rád se s Vaším nastavením seznámím. Abych si mohl dohledat Vaši zákaznickou kartu, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.