Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1263
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 345 stížnostech.

#81438Změna ceny služeb

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2025, před 28 dny

Petr Stach

Znění stížnosti

Dne 9.9. 2024 jsem uzavřel objednávku na dodávku služeb a byla mi poskytnuta časově neomezená sleva ve výši 350,- Kč měsíčně na dobu neurčitou. Po půl roce došlo k jednostranné změně ze strany operátora na 250,- Kč a dobu 24 měsíců. Ke změně operátora jsem byl kontaktován a přesvedčován ze strany pacovníků o2 v rámci jejich kampaně. Jedná se už o druhou negativní jednostrannou změnu v rámci půl roku po masívní kampani a uzavření smlouvy.


Produkt

Číslo objednávky ***


Požadované řešení

Nastavení původních podmínek slevy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2025 16:49, před 23 dny

Jednostranná změna smluvních podmínek je možná pouze za splnění podmínek § 63b odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

Dle tohoto ustanovení může společnost změnit smluvní podmínky, je-li to ujednáno a jestliže v textové podobě jasným a srozumitelným způsobem informoval účastníka o veškerých změnách smluvních podmínek nejpozději 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy a zároveň ho informoval o jeho právu vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by mu vznikly jakékoli další náklady, jestliže s novými podmínkami nesouhlasí. Právo vypovědět závazek ze smlouvy je možné uplatnit do 1 měsíce po doručení oznámení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2025 12:32, před 20 dny

Hezký den, děkuji za Váš podnět a rád se s Vaším nastavením seznámím. Abych si mohl dohledat Vaši zákaznickou kartu, doplňte mi prosím do sekce neveřejných údajů číslo využívané služby a IČ či datum narození majitele. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.4.2025 13:44, před 12 dny


Petr Stach

Dobrý den, udaje v přoloženém souboru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2025 13:44, před 9 dny

Pěkný sváteční den,
potřebuji ještě pro ověření doplnit datum narození majitele. S přáním všeho dobrého pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.4.2025 11:13, před 7 dny


Petr Stach

Dobrý den, udaje v přiloženém souboru.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2025 15:41, před 4 dny

Dobrý den,
děkuji moc za doplnění. Dle kontroly jsme Vám 29.3.2025 zasíláni oznámení o změně smluvních podmínek, které u Vás má proběhnout 3.5.2025.
Nové tarify NEO s funkcí O2 Connect Vám umožní využívat data ze svého tarifu v dalším chytrém zařízení a připojení jednoho zařízení pro každý mobilní tarif od nás máte zadarmo. V tarifech máte i službu O2 Security, která automaticky pomáhá chránit všechna Vaše zařízení před online hrozbami.
Bohužel současné podmínky nelze zachovat, je mi to moc líto. V případě, že s novými podmínkami nesouhlasíte, máte právo službu do 2.5. 2025 vypovědět, aniž by Vám tím vznikly jakékoli další náklady. S přátelským pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.