Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zakoupil jsem s v kamenné prodejně vestu. Bohužel jsem k narozeninám dostal dtuhou vestu, která se mi líbí více.
Rozhodl jsem se, že vestu na prodejně vrátím. Prodejce mi však místo peněz nabízí pouze výměnu za jiné zboží nebo poukázky.
Může takto prodejce postupovat? Vesta nebyl vůbec nošená a má na sobě ještě všechny vysačky.
Vesta koupená dne 18. 10. 2015 v prodejně sportisimo na Borských polích v Plzni.
Žádné jiné zboží jsem si na prodejně nevybral a poukázky se mi opravdu nelíbí.
http://www.sportisimo.cz/loap/tyro/113411/
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.