Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8144Vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2015, před 9 lety

Josef Červenec

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupil jsem s v kamenné prodejně vestu. Bohužel jsem k narozeninám dostal dtuhou vestu, která se mi líbí více.

Rozhodl jsem se, že vestu na prodejně vrátím. Prodejce mi však místo peněz nabízí pouze výměnu za jiné zboží nebo poukázky.

Může takto prodejce postupovat? Vesta nebyl vůbec nošená a má na sobě ještě všechny vysačky.

Vesta koupená dne 18. 10. 2015 v prodejně sportisimo na Borských polích v Plzni.

Žádné jiné zboží jsem si na prodejně nevybral a poukázky se mi opravdu nelíbí.


Produkt

http://www.sportisimo.cz/loap/tyro/113411/


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2015 12:19, před 9 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:23, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.