Počet nahlášených stížností: | 1260 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 13 |
Společnost O2 zhruba 2 roky fakturuje tarif na domácí internet Optimal HD,který je nefunkční po objednání nového tarifu na prodejně v Letňanech.Dnes 31.3.byla služba snad zrušena.s tím,že na peníze zaplacené za mrtvou službu mám zapomenout.
Vrácení peněz zaplacených za službu,která měla být zrušena po aktivaci nové.
|
Tweet |
Obecně platí, že aby došlo ke zrušení služby se všemi jeho účinky, je třeba smlouvu vypovědět. V tomto případě tedy záleží, co bylo mezi stranami při sjednávání nového tarifu ujednáno o ukončení původní služby. Pokud bylo stanoveno, že sjednáním nového tarifu dojde automaticky ke zrušení starého tarifu, nemělo by být spotřebiteli nic účtováno. Pokud však k takovému ujednání nedošlo a zároveň by bylo možné obě služby využívat současně v rámci jedné domácnosti, je společnost dle našeho názoru oprávněna požadovat proplacení služby, pokud smlouva nebyla spotřebitelem řádně vypovězena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den pane Machu, mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Dle ověření jste situaci řešil na lince 800020202, kdy se s vámi kolegové domluvili na ukončení dané služby a vyřešení aktuálního období. V případě, že trváte na řešení i předchozích období, můžeme váš požadavek předat k řešení na specializované oddělení, které to prověření a budou vás kontaktovat s návrhem řešení, ale k tomu potřebujeme doložit potvrzení s žádostí o ukončení služby.
Prosím, máte k dispozici nějaký dokument, který by potvrzoval, že jste žádal o ukončení dané služby?
Aktivací nové služby totiž původní služba automaticky nezaniká, pokud o to uživatel nepožádá. Navíc jste pravidelně hradil vyúčtování za danou službu a tedy nemohla ani vzniknout pochybnost o oprávněném účtování dané služby. Za celou dobu také neevidujeme požadavek, že byste řešil rozpor ve vyúčtování při účtování dvou internetů.
Budeme rádi, když nám potvrzení o žádosti o zrušení původního internetu doložíte na email info@o2guru.cz, abychom v řešení mohli pokračovat. Prosíme o uvedení, že navazujete na tuto stížnost, abychom to mohli v řešení zohlednit.
Děkuji
Ing. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media O2
Dobrý den,při návštěvě prodejny do zákazníka neustále tlačí do nových služeb,ale jaksi už nikdo zákazníkovi neřekne,že při zřízení nové služby musí o zrušení té staré vysloveně požádat.I když obě služby duplicitní nedávají žádný smysl a prodavač na prodejně tvrdil že ten starý tarif je mrtvý,jen ho platím.A ano to že ho platím jsem se dozvěděl až při návštěvě prodejny po zhruba 2 letech.Je to asi moje chyba že si vyúčtování pořádňé nekontroluje,ale od poskytovatele mi to přijde jako pořádná sprosťarna.Uvažuju o zméné poskytovatele mobilních služeb.