Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jedná se o následující stížnosti:
1/ závoz housek, které jsou druhý den skoro tvrdé
2/ po 16h není skoro již žádné čerstvé pečivo, jen rozpeky
3/ chybí základní potraviny, jsou prázdné regály, např. pečivo, čerstvé mléko 3,5%, droždí, tvarohy, lučiny, smetany, atd.
4/ do obchodu zajíždějí denně (7x týdně) nesčetněkrát zásobovací auta a to již před 6h.ranní cca do 19h. a přesto neustále není obchod zásoben. TOTO JE NEPOCHOPITELNÉ.
5/ vadí mi jakým způsobem u nás v ČR chodí personál NEupraven (mastné vlasy, rozšlapané tenisky, atd.) HRŮZA
6/ obchod je umístěn v obytné zóně a já mám to "štěstí", že bydlím přímo na proti zásobovací rampě, takže celý týden posloucháme od brzkých ranních hodin neustálé skřípání při vytahování/stahování rolety, mlácení palet, pípání zásobovacích aut, atd. Je to opravdu příšerné. Už se nám budí i náš tříletý syn, že nemůže spinkat.
7/ Albert jako supermarket je obchod, ve kterém se zákazníci cítí nepříjemně a chodí tam nakupovat z nutnosti, že v blízkém okolí nemají jinou možnost nákupu. Při nakupování jsou slyšet jen samé stížnosti a nadávky.
1/ Změna manažera prodejny
2/ Změna dodavatele pečiva (např. výborné pečivo nabízí BILLA, Praha 10- ul.V Olšinách)
3/ Jako nadnárodní řetězec, by bylo dobré se podívat jak vypadají např. prodejny Albert Heijn v zahraničí a to přímo v Holandsku. Prodejna působí velmi příjemným uklidňujícím dojmem, na personál je radost pohledět, vždy upraven (od hlavy až k patě), usměvavý a milí ke každému.
4/ Nutná pravidelná údržba stahovací rolety u zásobovací rampy nebo její výměna za kvalitnější a méně hlučnou.
5/ Odhlučnit zásobovací prostor - stěny stropy akustickou izolací
6/ Požadavek na instalaci protihlukových oken u přilehlého obytného domu.
7/ Zefektivnit způsob zásobování, což znamená méně aut z vícero zbožím.
|
Tweet |
Chování a vzezření zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení.
Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto stížnost adresovat přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Vzhledem k výše uvedenému spotřebitelce doporučujeme, aby se obrátila přímo na zákaznické oddělení společnosti.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.