Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:651
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#81461Nefunkční internet a televize. Řešení prý až za tři měsíce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2025, před 24 dny

Petr Kalfus

Znění stížnosti

Stížnost

Dobrý den,

Za poslední měsíc 156 výpadků internetu, televize. Teď už natvrdo - nefunguje internet ani televize.

Nahlásil jsem na pobočce T-mobile/OC Chodov.

Slíbili technika. Technik zavolal, uznal chybu na straně mého modemu, tj. chyba T-mobilu.
Nabídl výměnu. Ať přinesu na pobočku. Dnes jsem přinesl modem/adaptér na pobočku.
Referent (jméno mám, teď není důležité) mi řekl, že se mnou jednat nebude, chtěl partnera s občanským průkazem - mého syna JK.
Syn je nyní na projektu mimo Evropu, vrátí se na konci června.
Referent mi nabidl řešení, že si zaplatím na tu dobu internet.

Sehnal jsem si jméno jeho nadřízeného: JCh. Bude pro mě jako zákazníka až v pondělí 7. dubna 2025.

Já už víc důvodů k okamžitému ukončení spolupráce s T-mobile nepotřebuji.

Na německých projektech mě učili: Es gibt immer einen Weg.
Najdeme nějaké řešení ?

Ještě mě napadá, ozvat se přímo do Německa.

Petr Kalfus
***

Smlouva je na syna: JK (***)


Produkt

Nefunkční internet a televize


Požadované řešení

To prosím navrhněte vy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2025 12:10, před 17 dny

Pokud společnost vyžaduje jednání s osobou, která je na smlouvě uvedena, může spotřebitel za tuto osobu jednat na základě plné moci.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Reklamaci je v tomto případě možné uplatnit osobně v kterékoli prodejně společnosti, telefonicky na bezplatné lince: 800 73 73 73 i prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.

Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel.

Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.