Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:713
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 154 stížnostech.

#81478Zavádějící sleva, nemožnost stornovat převod k Vodafone bez ztráty tel. čísla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2025, před 23 dny

Pavel Broukal

Znění stížnosti

Jedno číslo u Vodafone mám. Používá ho rodinný příslušník ač je psané na mě. Napadlo mi ušetřit převodem svého dalšího čísla od konkurence (O2) k Vodafone. Že bude nějaká sleva. Zadal jsem kontakt na stránkách Vodafone. Volal operátor. Slíbil slevy a zachovat rychlost čísla, co už u nich mám. Vytáhl ze mě bohužel portační číslo SIM.
Za chvíli volal znovu, že se prý spletl, že ta sleva nejde. Tak mi prý dá větší slevu na to číslo, co už u nich mám. Prý rychlost netu zachová na 20 Mb/s.
Druhý den kontroluju došlé online dokumenty (přišly až za 24h) a pán snížil rychlost člena rodiny na 10 Mb/s.
Takže jsem volal, že vše ruším a zůstávám u konkurence. Prý nevadí. Jen stačí nepřebírat novou sim a pro jistotu zavolat konkurenci, že ruším portaci. Slevu člena zrušil a rychlost nastavil na 20 Mb/s. Konkurence (O2) řekla, že nic takového nezná, ale ať si pohlídám, že nová smlouva u Vodafone je fakt zrušená. Poštu jsem nepřevzal. Sepsal jsem online reklamaci pro jistotu, že k Vodafone s dalším číslem nejdu. Dnes mi přišlo, že mi přehazují simku, u konkurence jsem skončil a vítáte mě za drahé peníze beze slev u Vodafonu. Mám to vše dražší o 200 Kčnež předtím. Teď tu sedím s odpojenou sim čísla, co jsem ho mèl 20 let. Píšu přes Hot Spot. Zítra půjdu na poštu vyzvednout simku Vodafone a budu mít jejich sim proti své vůli, abych nepřišel o číslo :-( Část hovoru sjejich operátory je nahraná. Upozornil jsem je na to předem.


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2025 14:50, před 17 dny

Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Pokud tedy bylo spotřebiteli sděleno, že pro zrušení přechodu k Vodafone stačí nepřebírat novou SIM kartu, měla by být tato informace pravdivá a smlouva by měla být zrušena.

Spotřebitelům však vždy obecně doporučujeme, aby smlouvy vypovídali písemně, aby měli důkaz pro případný budoucí spor.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2025 09:56, před 16 dny

Dobrý den, pane Broukale, daná záležitost mě velmi mrzí. Jestliže, jste již podal reklamaci, prosím vyčkejte na vyjádření kolegů z reklamačního oddělení. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2025 22:03, před 16 dny


Pavel Broukal

Dobrý den,

v podstatě jsem mohl tuto celou záležitost zrušit, protože mně nedávno zavolala paní z reklamačního oddělení Vodafone, v hovoru se mně tak nějak omluvila, nebo spíš vyjádřila lítost nad mojí nespokojeností. Byla velmi slušná a přátelská. Prošla celý případ a nabídla mně přiměřenou slevu, která pokryla původní nabídku toho jejich nesplnitelně slibujícího pracovníka. Toto jsem akceptoval. Ještě víc mě potěšilo, že prověří ty dva pracovníky call centra či čeho, kteří mně volali a slibovali a mluvili, troufnu si říct velice zavádějícně až lživě. Já s novými podmínkami souhlasil, protože mně to finančně dalo smysl ten přechod od O2, bylo také zohledněno, že mám u Vodafone více čísel.

Já tu ten případ, ale stejně nechám viset, protože zpětně mně to jednání obou pracovníků přišlo jako nehoráznost. Kdyby mně volal nějaký no name spolupracovník Vodafone z firmy XYZ, který jim loví zakázky, tak to pochopím, ale já poprvé nechal číslo na oficiálních stránkách Vodafone, ať mi zavolají a podruhé jsem volal přímo na linku Vodafone. Tam jsem čekal lepší servis.

Měl jsem také velké komplikace ohledně výpadku telefonních služeb, přestože mi bylo řečeno pracovníkem Vodafone, že k němu nedojde, že jsem nepřevzetím sim karty zablokoval převod, což byla také mylná informace od telefonisty a já jí mám dokonce nahranou v mobilu, na což jsem přímo pracovníka upozornil, že si ho nahrávám. K přerušení služeb došlo v době, kdy jsem zařizoval nějaké služby ohledně bytu a řemeslník se mi nedovolal, málem odešel. Navíc moje telefonní číslo je nahlášeno v bankách, v různých firmách, aplikacích atd. Jeho ztráta, která reálně hrozila, kdybych podle rady nepřevzal zásilku by byla velmi drahá a bolestná.
Takže shrnuto. Sleva je hezká věc, budu tedy u Vodafonu, ale kdyby věděl, co to všechno obnáší a hrozí, kvůli těm pár stovkám bych do toho nešel. To, že Vodafone zaměstnává takové nekompetentní telefonisty dost v mých očích snižuje kvalitu služeb. Měl jsem Vodafone tak nějak podvědomě za lepší firmu než O2, ale tímto přístupem se u mě vyrovnaly a budu koukat opravdu jen na výhody a kvalitu připojení.

S pozdravem,

Pavel Broukal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2025 13:58, před 3 dny

Dobrý den, pane Broukale, mrzí mě vzniklé komplikace a jsme ráda, že se vše dořešilo. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.4.2025 13:04, před 2 dny


Pavel Broukal

Hodnocení:

Komentář: Nevím, jestli odpověď nepsala AI. Ale telefonicky mi snížili cenu. Určitá pachuť však zůstává.