Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:445
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#81492Roztržený kabát v prodejně BIlla, Na Spravedlnosti 2778, 530 02 Pardubice

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2025, před 13 dny

Blanka Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
5.3.2025 jsem si na výše uvedené prodejně roztrhla kabát o hřebík vyčnívající asi 1,5 cm z palety ostrou špičkou. Kabát je téměř nový, zakoupený 10.12.2024. Hned na místě jsem kontaktovala vedoucí prodejny. Ta si vše nafotila na mobil a požádala mně o účtenku za zničený kabát. Ten jsem jí druhý den zanesla a ona mi slíbila, že vše napíše na vedení podniku, a zavolá mi rozhodnutí.24.3.2025 jsem kontaktovala paní vedoucí, zda už se to nějak vyřešilo. Sdělila mi, že tam zavolá a zjistí mi to ještě ten den. Celý týden se však neozvala. 31.3., jsem se jí opět ptala, to mi slíbila, že tam hned opět napíše a mně pošle kopii na e-mail, opět se dosud tak nestalo. Protože už je to téměř měsíc, a stále nemám informace o vyřešení této škody, obracím se na vás tedy sama.


Produkt

Zimní kabát je roztržený na přední straně u kapsy. V příloze zasílám foto kabátu i účtenku za kabát.


Požadované řešení

Žádám o finanční vyrovnání za opravu a znehodnocení kabátu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2025 15:55, před 7 dny

Dle § 2900 občanského zákoníku platí, že vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného.

Ustanovení § 2910 občanského zákoníku pak stanoví, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Povinnost k náhradě vznikne i škůdci, který zasáhne do jiného práva poškozeného zaviněným porušením zákonné povinnosti stanovené na ochranu takového práva.

Dle § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit dle § 2969 odst. 1 občanského zákoníku.

Pokud se situaci nepodaří vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2025 15:58, před 7 dny

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.4.2025 07:33, před 6 dny


Blanka Kovářová

Hodnocení: