Počet nahlášených stížností: | 445 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
5.3.2025 jsem si na výše uvedené prodejně roztrhla kabát o hřebík vyčnívající asi 1,5 cm z palety ostrou špičkou. Kabát je téměř nový, zakoupený 10.12.2024. Hned na místě jsem kontaktovala vedoucí prodejny. Ta si vše nafotila na mobil a požádala mně o účtenku za zničený kabát. Ten jsem jí druhý den zanesla a ona mi slíbila, že vše napíše na vedení podniku, a zavolá mi rozhodnutí.24.3.2025 jsem kontaktovala paní vedoucí, zda už se to nějak vyřešilo. Sdělila mi, že tam zavolá a zjistí mi to ještě ten den. Celý týden se však neozvala. 31.3., jsem se jí opět ptala, to mi slíbila, že tam hned opět napíše a mně pošle kopii na e-mail, opět se dosud tak nestalo. Protože už je to téměř měsíc, a stále nemám informace o vyřešení této škody, obracím se na vás tedy sama.
Zimní kabát je roztržený na přední straně u kapsy. V příloze zasílám foto kabátu i účtenku za kabát.
Žádám o finanční vyrovnání za opravu a znehodnocení kabátu.
|
Tweet |
Dle § 2900 občanského zákoníku platí, že vyžadují-li to okolnosti případu nebo zvyklosti soukromého života, je každý povinen počínat si při svém konání tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo na vlastnictví jiného.
Ustanovení § 2910 občanského zákoníku pak stanoví, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Povinnost k náhradě vznikne i škůdci, který zasáhne do jiného práva poškozeného zaviněným porušením zákonné povinnosti stanovené na ochranu takového práva.
Dle § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit dle § 2969 odst. 1 občanského zákoníku.
Pokud se situaci nepodaří vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na soud.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o
Hodnocení: