Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Spotřebitelce v daném případě doporučujeme podat přepravní společnosti písemnou stížnost na kvalitu poskytovaných služeb v souladu s čl. X smluvních přepravních podmínek společnosti a požadovat zjednání nápravy:
Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910
e-mailem: reditel@regiojet.cz
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit rovněž příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví. Místem pro podání případného podnětu k provedení kontroly je Krajská hygienická stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně podle kritéria sídla přepravní společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.