Počet nahlášených stížností: | 3262 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.4.2025 jsem obdržela e-mail a sms že mi toho dne tedy 3.4.2025 v čase mezi 10-12 hodinou bude balíkovna doručovat zásilku ze zahraničí. Celý den jsem byla doma nehnula se ani na krok. Ovšem naprosto zbytečně. Balíkovna se neobtěžovala dorazit. Dne 4.4.2025 jsem obdržela nehorázný email který mě vytočil do běla. Adresát nebyl zastižen zásilku si vyzvedněte na příslušné poště. Takže se platí poštovné člověk kvůli tomu celý den, jak idiot čeká doma, a nakonec si pro zásilku má dojít sám. Naprosto sprosté a neuvěřitelné chování.
Nedoručení zásilky
Omluva a doručení zásilky
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.