Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3262
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#81502Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2025, před 21 dny

Jana Exnerová

Znění stížnosti

Dne 3.4.2025 jsem obdržela e-mail a sms že mi toho dne tedy 3.4.2025 v čase mezi 10-12 hodinou bude balíkovna doručovat zásilku ze zahraničí. Celý den jsem byla doma nehnula se ani na krok. Ovšem naprosto zbytečně. Balíkovna se neobtěžovala dorazit. Dne 4.4.2025 jsem obdržela nehorázný email který mě vytočil do běla. Adresát nebyl zastižen zásilku si vyzvedněte na příslušné poště. Takže se platí poštovné člověk kvůli tomu celý den, jak idiot čeká doma, a nakonec si pro zásilku má dojít sám. Naprosto sprosté a neuvěřitelné chování.


Produkt

Nedoručení zásilky


Požadované řešení

Omluva a doručení zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2025 13:07, před 17 dny

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.