Společnost


Strategic Outsourcing LLC

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#81514Opakovaně ztrhávání prostředků z účtu.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2025, před 9 dny

Robert Hoznour

Znění stížnosti

V prosinci 2024 jsem využil jednorázovou službu na vyhledávání mob.telefonu. Poplatek 149kč na 24h. Neregistroval jsem se.
Od té doby mi je ztrhnuta částka 730kč viz. příloha.
Ukončení nelze, jsem opakovaně vyzíván k přihlášení a následném ukončení. Žádný z mých emilů nereaguje. Opakuji neregistroval jsem se.
Mé aktivní emaily:
***


Požadované řešení

Ukončit služby a ztrhávání /platby/ z mého účtu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2025 15:59, před 5 dny

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nevznikl (popř. byl zrušen), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

V případě soudního sporu by tedy musela společnost prokázat, že závazek skutečně vznikl. Zda bude daný způsob prokázání dostatečný, závisí na individuálním posouzení soudu.

Vzhledem k tomu, že společnost disponuje kontaktními a platebními údaji spotřebitele, se domníváme, že k registraci došlo. Pokud spotřebitel na stránkách pouze vyplnil telefonní číslo a klikl na tlačítko “lokalizovat”, domníváme se, že není splněna podmínka ustanovení § 1826a občanského zákoníku.

Dle obchodních podmínek společnosti platí, že během prvních 24 hodin po registraci jsou spotřebitelé oprávněni testovat tracelo.com za částku, která je uvedena na Stránce ("zkušební období") . Zkušební doba trvá 24 hodin a stojí Kč 29.00. Pokud po uplynutí zkušebního období účet nezruší, předplatné služby se obnoví na měsíční bázi. Na konci tohoto 24hodinového zkušebního období s výhradou ukončení v tomto období se automaticky měsíčně uzavírá předplatné za měsíční částku, která je uvedena na stránkách. S výhradou ukončení se toto předplatné každý měsíc automaticky obnovuje a z použité karty se automaticky strhne. Předplatné se automaticky obnoví, pokud není automatické obnovení vypnuto alespoň 24 hodin před koncem aktuálního předplatného měsíc.
Předplatné služby může spotřebitel dle obchodních podmínek kdykoli zrušit a bude k ní mít přístup až do konce měsíčního fakturačního období.

Vzhledem ke strhávání peněz se domníváme, že u spotřebitele došlo k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby. Z obchodních podmínek společnosti vyplývá, že pokud spotřebitel účet po uplynutí 24hodinové zkušební doby nezruší, bude předplatné automaticky obnoveno.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, a to i v případě, kdy si spotřebitel není jistý, zda byl závazek uzavřen. To lze učinit např. e-mailem (support@tracelo.com) anebo poštou (3523 45th Street South, Suite 100, Fargo, North Dakota, 58104, USA), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k výpovědi závazku.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v USA), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.