Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
ve vsech druzich ryze se Vam vyskytuji brouci. Predevsim se jedna o ryzi Basmati, kterou kupuji na kila.
Ryze musím po každým otevreni presypat do uzaviratelne nadoby jinak se zacnou množit.
Basmati Golden Sun, EAN: 20405625
Chci 100 kg rýže bez broucku v neoznacenych balickach.
|
Tweet |
Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
Vážený zákazníku.
velice nás mrzí Vaše zkušenost s naším produktem. Podobnou stížnost na tento produkt jsme zatím nezaznamenali. Celý případ přesto prošetříme.
Samozřejmě můžete zboží reklamovat, a to vždy, pokud zboží nesplňuje kvalitativní požadavky, nebo nejste s jeho kvalitou spokojen.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.