Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#8152Brouci v rýži

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2015, před 9 lety

Jozef Bednar

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve vsech druzich ryze se Vam vyskytuji brouci. Predevsim se jedna o ryzi Basmati, kterou kupuji na kila.

Ryze musím po každým otevreni presypat do uzaviratelne nadoby jinak se zacnou množit.


Produkt

Basmati Golden Sun, EAN: 20405625


Požadované řešení

Chci 100 kg rýže bez broucku v neoznacenych balickach.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2015 08:10, před 9 lety

Nemá-li zboží požadované vlastnosti, je třeba jej neprodleně reklamovat přímo na prodejně a žádat za něj náhradu. U potravin, jejichž jakost má omezenou trvanlivost by měla být reklamace uplatněna co nejdříve. Pokud zboží nemá odpovídající jakost, má spotřebitel právo na dodání nové věci bez vad. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Namísto toho lze žádat i přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2015 17:19, před 9 lety

Vážený zákazníku.
velice nás mrzí Vaše zkušenost s naším produktem. Podobnou stížnost na tento produkt jsme zatím nezaznamenali. Celý případ přesto prošetříme.
Samozřejmě můžete zboží reklamovat, a to vždy, pokud zboží nesplňuje kvalitativní požadavky, nebo nejste s jeho kvalitou spokojen.

S pozdravem
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2015 09:04, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2015 19:42, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.