Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 80 stížnostech.

#81520Ztráta balíčku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2025, před 20 dny

Lucie Venclova

Znění stížnosti

Několik dní nevidím pohyb balíčku,naposledy bylo info, že se nepodařilo doručit do zboxu a že druhý den bude opětovný pokus,po telefonu mi nebyli schopný říct ,kde se balíček právě nachází. Potom bez mého vědomí přesměrovali balíček na jiné výdejní místo, ale stále se nic neděje.


Požadované řešení

Ráda bych,aby se balíček už dostal ke mě!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2025 14:52, před 18 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2025 14:58, před 17 dny

Dobrý den, Lucie, podle vašeho popisu to vypadá, že byl vámi zvolený Z-BOX opakovaně plný. V takovém případě zásilku přesměrujeme, abyste si ji mohla co nejdříve vyzvednout. Uděláme nyní maximum pro to, aby byla vaše radost brzy u vás. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.