Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň,
Keďže na správy cez kontaktný formulár na stránke Aukro na riešenie problémov po nákupe nereagujú, preto posielam sem na riešenie problémov.Cez kontaktný formulár som prvý krát nahlásila problém ešte 02.04. no odpoveď mi neprišla od Aukra. Na odpoveď si vyhradzuju 5 dní no nereagujú.
Kúpila som na Aukro tovar,vybrala dopravu Packetu. Od toho istého predajcu som som urobila 2 rôzne nákupy a 2 krát uhradila dopravu pričom predajca poslal obe veci v jednom balíku naraz. Platba za druhé zaplatené poštovné sa mi nevrátila. Prešiel týždeň od nákupu/ mojej úhrady. Rôzny tovar (2ks) prišiel dňa 02.04. v rámci jednej zásielky pričom boli objednane aj uhradené mnou zvlášť.Jedno poštovné sa mi stále nevrátilo.
Oslovila som aj spoločnosť Packeta kde bola doprava objednaná Aukrom a prišlo mi vyjadrenie, že to mám riešiť z Aukrom. Pýtala som sa aj priamo v Packete kde som balík vybrala a tam mi povedali, že to druhé číslo balíka resp. štítok bol stornovany. Žiadam to jedno poštovné vrátiť.
Objednala som si 2 rozdielne veci, každé zvlášť, zvlášť som zaplatila 2 poštovné . Prišli mi obe veci v jednom balíku. Jedno poštovné sa mi nevrátilo
Žiadam vrátiť poštovné
|
Tweet |
V popsaném případě byla zaplacená částka dle našeho názoru platbou za doručení, se kterou spotřebitel při uzavírání smlouvy souhlasil.
Jelikož prodávající zboží doručil, domníváme se, že v daném případě nárok na vrácení druhého poštovného nevznikl. Jiné orgány (např. soudy) mohou však být jiného názoru.
Spotřebitelka nás informovala o tom, že jí bylo poštovné vráceno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.